Archief - Waarom dit forum nog gebruiken...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-[Freak]-

Legacy Member
Na het sluiten van de topic ivm "Dark new Be-Team leader" & zo veel topics , stel ik me de vraag wat nut dit "Tacticalops Forum" nog heeft.

Als je zie dat na elke topic die iets ofwat nuttige infomatie bezorgt em binnen de 2 uur word geclosed zonder dat iedereen zijn mening heeft kunnen geven niet echt nog een forum.
Een forum is bij mijn weten nog steeds een discussie groep waar mensen kunnen discucieren over bepaalde onderwerpen , maar hier word gewoon direct de boel geclosed.
Sluit dan gewoon alles , want voor die "happy birthday"&"ik stop met TO" kan je beter naar het Zwam forum gaan imo(bespaart nog een hoop server load ook).

My 2 cents

(p.s: vergeet niet te closen)

Smashy

Legacy Member
daarom voere we da puntesysteem in, als der iemand iet post da ni kan gewoon post weg, punte geve & thread blijft ope (mijn reden om da puntesysteem te gebruike, zoda iedereen die zich gedraagt zo weinig mogelijk last heeft van gaste die boel wa kome ambeteren)

Eternity

Legacy Member
jah, je krijgt tegenwoordig weer meer "server is bezet" dan een gewoon scherm.

Probeer random eens 10 keer op een avond (willekeurig tijdstip) forum op te starten ... Gegarandeerd 7/10 krijg je bezet.

Daarbij: da text archief da om het uur refreshed wordt ... :naughty:

Ontopic: idd, ze sluiten hier veel te veel en veel te rap imo.

Jayvie

Legacy Member
Kunne we nu hier verder prate?
Want ik had juist iets aan de real gevraagd ofzo

RuFfRyDeR

Legacy Member
true freak imo veel te snel geclosed
maar ja wie zijn wij he?

SPin4kker

Legacy Member
voor de afwisseling ben ik het eens helemaal met de leetars van LA ;)



vind het ook vrij tot zeer storend dat topics de laatste tijd zo rap geclosed worden ... en ook dat posts zo rap verwijderd worden ...

wie heeft er nu last van nota bene in de spam thread een post die de alzeggende boodschap dikke tieten omvat ? (miss stom ding maar het is een voorbeeld )


my 2 cents ...

PsYchO.p2

Legacy Member
closen is nogal dom, en puntensysteem, zucht, als dat al nodig is

Babs

Legacy Member
gwoon almaal wa verdraagzamer zijn me elkaar, kdenk dat da al veel scheelt :/
maja ieder eef zn mening die ze wille zeggen, en dan krijgde flame à volonté enzo :)

H4ns //

Legacy Member
hmmm ...
wel ja ...
interessante kwestie ...
dat je dat druft aan kaarten ...
volgens mij mm ...
tja ...
kan wel ...
alhoewel ...
anders ...
of ...

my 2 cents

Smashy

Legacy Member
H4ns // zei:
hmmm ...
wel ja ...
interessante kwestie ...
dat je dat druft aan kaarten ...
volgens mij mm ...
tja ...
kan wel ...
alhoewel ...
anders ...
of ...

my 2 cents
sounds more like 200 cents :p

st0rmr1d3r

Legacy Member
mannekes ge moet elkaar graag zien :)

now let's have some cupcakes & thea.

*on* verspil er u tijd niet aan freak ,dit word sowieso geclosed waardoor nogmaals de telenet comm mensen zal verliezen ,wat zowieso gebeurd na zo'n wantoestanden

Insanity

Legacy Member
Moesten meer mensen tenminste hun eigen mening deftig aangeven ipv te flamen ofzo ;)

Peace

DBK

Legacy Member
SPin4kker zei:
voor de afwisseling ben ik het eens helemaal met de leetars van LA ;)
idem, freak heeft gelijk, iedere topic waar meningsverschillen zijn wordt gesloten. wa willen ze hier dan? discussies zonder meningsverschillen :wtf:

Smashy

Legacy Member
DBK zei:
idem, freak heeft gelijk, iedere topic waar meningsverschillen zijn wordt gesloten. wa willen ze hier dan? discussies zonder meningsverschillen :wtf:
discussies zonder flame :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan