-[Freak]-
Legacy Member
Na het sluiten van de topic ivm "Dark new Be-Team leader" & zo veel topics , stel ik me de vraag wat nut dit "Tacticalops Forum" nog heeft.
Als je zie dat na elke topic die iets ofwat nuttige infomatie bezorgt em binnen de 2 uur word geclosed zonder dat iedereen zijn mening heeft kunnen geven niet echt nog een forum.
Een forum is bij mijn weten nog steeds een discussie groep waar mensen kunnen discucieren over bepaalde onderwerpen , maar hier word gewoon direct de boel geclosed.
Sluit dan gewoon alles , want voor die "happy birthday"&"ik stop met TO" kan je beter naar het Zwam forum gaan imo(bespaart nog een hoop server load ook).
My 2 cents
(p.s: vergeet niet te closen)
Als je zie dat na elke topic die iets ofwat nuttige infomatie bezorgt em binnen de 2 uur word geclosed zonder dat iedereen zijn mening heeft kunnen geven niet echt nog een forum.
Een forum is bij mijn weten nog steeds een discussie groep waar mensen kunnen discucieren over bepaalde onderwerpen , maar hier word gewoon direct de boel geclosed.
Sluit dan gewoon alles , want voor die "happy birthday"&"ik stop met TO" kan je beter naar het Zwam forum gaan imo(bespaart nog een hoop server load ook).
My 2 cents
(p.s: vergeet niet te closen)


