Archief - waardevraagske @ scnl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smashy

Legacy Member
3 sock savage helm (55str req)
+1 battle commands
+3 battle orders
+1 increased speed

enige waarde? :p zoja......wa? :D

Time

Legacy Member
delirium in proppen en dan zal et wel een goe istje zijn zeker:unsure:

toch alleen mor goe vo nen singerbarb imo

Ben_Dover

Legacy Member
oya zei:
gij die zo leet zijt weet da nie ofzo :unsure:

ey, i'm only human, you know?

mor dus aan die critiek van u veronderstel ik dus da gij da ook ni weet... :p

Ben_Dover

Legacy Member
Time^- zei:
does the term "warcries" ring a bell?



dus nen barb alleen op gericht om zalige bo te geve

delirium in +3bohelm, +3wc amu, 2*+3wc glaive

etc:)

das toch dom? :eek:

i mean, da is dus alleen mor goe voor ander te helpen? (iet wa kik dus zo min mogelijk doe :D)

wa mense dezer dage toch allemaal uitvinden... :sad:

oya

Legacy Member
Time^- zei:
does the term "warcries" ring a bell?



dus nen barb alleen op gericht om zalige bo te geve

delirium in +3bohelm, +3wc amu, 2*+3wc glaive

etc:)

nen singer is nen barb met als main attack de skill "War cry" en dus geen combat skills ... :doc:

Time

Legacy Member
Ben_Dover zei:
das toch dom? :eek:

i mean, da is dus alleen mor goe voor ander te helpen? (iet wa kik dus zo min mogelijk doe :D)

wa mense dezer dage toch allemaal uitvinden... :sad:

wacht tot ge nen sorc met botd thundermaul maakt :cool:

oya zei:
nen singer is nen barb met als main attack de skill "War cry" en dus geen combat skills ... :doc:

nen "soort" singer dan, zo goe^-^

Ben_Dover

Legacy Member
Time^- zei:
wacht tot ge nen sorc met botd thundermaul maakt :cool:

geef mij de stuff en maak me al een sorc tot lvl 25 waar gij nog geen stats en skill punten aan hebt uitgegeve


btw, antwoord nu toch is in zwam :p

Ben_Dover

Legacy Member
Time^- zei:
ik snap uwe zin ni

gij sorc maken, gij sorc lvlen tot lvl 25, gij geen stats punte geven, gij geen skillpunte geve, gij sorc aan mij geve

gesnopen? :wtf:

Time

Legacy Member
Ben_Dover zei:
gij sorc maken, gij sorc lvlen tot lvl 25, gij geen stats punte geven, gij geen skillpunte geve, gij sorc aan mij geve

gesnopen? :wtf:

welja, dat snap ik er niet aan
waarom zou ik da vo u doen? :unsure:

ik heb nu wel een nice enchantress waarmee da geen probleem zou zijn

maar waarom eh :unsure:


:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan