Tyken
Legacy Member
ok ik kan nie meer bfven en het probleem zit als volgt :
er wordt een map geladen en als die helemaal geladen is zie ik geen speelscherm. ik hoor men eigen schieten en lopen ma ik zie nog altijd het laadscherm. kweenie of het een probleem met men drivers is ofnie.
me reboot lukt nie en kheb het spel ook al helemaal uninstallt
weet iemand wat er hier gaande is
ad:
er wordt een map geladen en als die helemaal geladen is zie ik geen speelscherm. ik hoor men eigen schieten en lopen ma ik zie nog altijd het laadscherm. kweenie of het een probleem met men drivers is ofnie.
me reboot lukt nie en kheb het spel ook al helemaal uninstallt
weet iemand wat er hier gaande is
ad:
)