Ik denk het wel eigenlijk, maar tenzij je een masochist bent is dat niet aan te raden.
Als je die reviews aandachtig gelezen hebt zou je moeten weten dat het in dit spel gaat om patronen herkennen en bliksemsnel reageren en niet gewoon erop los meppen. Met een controller is dat al moeilijk genoeg hoor, ik spreek uit ondervinding.