Archief - Vraagje ivm WoW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lionsgate

Legacy Member
Hallo,

ik zou graag beginnen met wow, wat heb ik dan allemaal nodig en hoeveel gaat dit mij kosten? :)


grtz

passero

Legacy Member
een pc, het spel en een internetconnectie

afhankelijk van de pc en inet connectie kan dat van 500 euro tot 3000+ kosten en 20 tot 100/maand :d

RobinVdB

Legacy Member
Denk dat het tegenwoordig 25EUR ofzo kost voor de eerst maand. (Vanilla plus tegenwoordig ook TBC zeker) Daarna telkens terug 25EUR, maar dan wel voor 2 maanden.

RobinVdB

Legacy Member
passero zei:
een pc, het spel en een internetconnectie

afhankelijk van de pc en inet connectie kan dat van 500 euro tot 3000+ kosten en 20 tot 100/maand :d

Hij post hier, dus het lijkt me normaal dat hij een pc en internetconectie heeft hé. :lol:

Lionsgate

Legacy Member
passero zei:
een pc, het spel en een internetconnectie

afhankelijk van de pc en inet connectie kan dat van 500 euro tot 3000+ kosten en 20 tot 100/maand :d

lol :p Ik zal mijn vraag verifiëren: wat ik allemaal hebben om wow te spelen, ik bedoel daarmee, prepaid card? heb het spel en cataclysm nodig of hoe gaat dat in zijn werk? :)

passero

Legacy Member
Kzal dan een nuttige post maken om het goed te maken :D

Dit heb je nodig: Blizzard Store
daar zit vanilla en TBC ins + een maand gratis.

Als je dan wil verlengen heb je dit nodig: Blizzard Store

Op andere sites kan je 30 dagen cards kopen denk ik. In de winkel kan je dit allemaal natuurlijk ook kopen.

dimio111

Legacy Member
Probeer eerst is de free versie tot lvl 25 of 30ofzo iets?
En koop je uitbreidingen naar de hand dat je ze nodig hebt.
Heb je de cap van vanilla bereikt (60) ga dan voor tbc,
Heb je 70 koop je wrath of the lich king en ga zo door.

Veel plezier zou ik zo zeggen, heb intussen geen ide meer hoe de community in de game is.
Kben namelijk gestopt op een erg fucked up punt XD
Maar ik was er dan ook bij van in het begin, wss heb jij dan minder last van de mentaliteit nu :)

Lionsgate

Legacy Member
passero zei:
Kzal dan een nuttige post maken om het goed te maken :D

Dit heb je nodig: Blizzard Store
daar zit vanilla en TBC ins + een maand gratis.

Als je dan wil verlengen heb je dit nodig: Blizzard Store

Op andere sites kan je 30 dagen cards kopen denk ik. In de winkel kan je dit allemaal natuurlijk ook kopen.

ok, dankuwel! is het echt de moeite om het te beginnen spelen? :)

Lionsgate

Legacy Member
dimio111 zei:
Probeer eerst is de free versie tot lvl 25 of 30ofzo iets?
En koop je uitbreidingen naar de hand dat je ze nodig hebt.
Heb je de cap van vanilla bereikt (60) ga dan voor tbc,
Heb je 70 koop je wrath of the lich king en ga zo door.

Veel plezier zou ik zo zeggen, heb intussen geen ide meer hoe de community in de game is.
Kben namelijk gestopt op een erg fucked up punt XD
Maar ik was er dan ook bij van in het begin, wss heb jij dan minder last van de mentaliteit nu :)

Ok, bedankt voor de informatie iedereen :)

Lionsgate

Legacy Member
nog 1 vraagje. heb je het spel nodig + the burning crusade, wrath of the lich king en cathaclysm?

dimio111

Legacy Member
Lionsgate zei:
nog 1 vraagje. heb je het spel nodig + the burning crusade, wrath of the lich king en cathaclysm?

Hoeft niet, maar als je enkel tot tbc hebt kan jij maar levelen tot lvl 70, waar andere tot lvl 85 kunnen.

Ook zijn bepaalde items voor jou niet beschikbaar enz...

Maar je hebt ze niet allemaal nodig om te kunnen beginnen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan