Archief - vraagje i.v.m. de PSP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sermic

Legacy Member
Ik heb al een paar screens gezien en informatie gelezen
Da ziet er een vette handheld uit!!
PSP RULT over de handhelds da ben ik zeker maar ik heb een vraagje
Kan je zoals bij een gewone mp3 stick die je via je USB in je computer steekt ook met de PSP muziek van je computer halen
Ik weet zeker dat er een mp3 inzit maar weet niet of dat met die UMD's is of met zo een stick?

capt_snow

Legacy Member
PSP zal goe worden maar mijn voorkeur gaat toch naar de nintendo DS gewoon voor het gamesaanbod (veel rpg's :p).

van die MP3 ben ik ook zeker maa of ge via usb muziek van je pc gaat kunnen halen weet ik nie.

Raukaris

Legacy Member
capt_snow zei:
PSP zal goe worden maar mijn voorkeur gaat toch naar de nintendo DS gewoon voor het gamesaanbod (veel rpg's :p).

van die MP3 ben ik ook zeker maa of ge via usb muziek van je pc gaat kunnen halen weet ik nie.
² ik ga ook vo de DS

[NeO]-mtr

Legacy Member
Ipv van vooroordelen te maken ga ik wachten tot beide machientjes uitzijn of me laten zien hebben wat ze te bieden hebben qua games. Dus voor het moment heb ik nog niet echt een idee dewelke ik me zal aanschaffen. (waarschijnlijk beide int beste geval ma bon)

guy666

Legacy Member
capt_snow zei:
PSP zal goe worden maar mijn voorkeur gaat toch naar de nintendo DS gewoon voor het gamesaanbod (veel rpg's :p).

van die MP3 ben ik ook zeker maa of ge via usb muziek van je pc gaat kunnen halen weet ik nie.

Wlke RPG's komen er dan op de DS?

MeTa-

Legacy Member
idd, welke? :p

en welke games op PSP? geporte PS2 games? FF etc? :p da zou geestig zijn ;)

b0rt

Legacy Member
guy666 zei:
Wlke RPG's komen er dan op de DS?
dragon quest
final fantasy
goemon
Mysterious Dungeons (zal prolly wel een rpg zijn)
secret of mana
slimo mori mori dragon quest ofzo
marvelous, namco, gamearts brengen ook nog rpg's uit, alleen is nog ni duidelijk welke

er zitten er ook waarschijnlijk nog in de lijst, ma ik schrijf alleen de games op waarvan ik 99% zeker ben da het rpg's zijn






[/wijsneus]

capt_snow

Legacy Member
Unlimited4s zei:
dragon quest
final fantasy
goemon
Mysterious Dungeons (zal prolly wel een rpg zijn)
secret of mana
slimo mori mori dragon quest ofzo
marvelous, namco, gamearts brengen ook nog rpg's uit, alleen is nog ni duidelijk welke

er zitten er ook waarschijnlijk nog in de lijst, ma ik schrijf alleen de games op waarvan ik 99% zeker ben da het rpg's zijn
[/wijsneus]

idd

ik zelf had geen zin om het op te zoeken maar wist wel dat er meer rpg's komen op DS dan op PSP :p

voor mij persoonlijk ziet de DS line up er stukken beter uit dan die van PSP.

Gamer 01

Legacy Member
bwa psp heeft ook z'n rpg's ze

-final fantasy en nog een onbekende rpg van Square enix
-tales of eternia van namco
-Y's:the arc of napishtim van konami
-the gaghary van bandai

en nog heel wat bedrijven die rpg's aan't klaarstomen zijn dus ik zou ni zeggen dat ds meer rpg's heeft ze :p

en buiten rpg's zijn er nog wel andere belovende games dus qua line up doet psp het ni slecht

Raukaris

Legacy Member
metal gear acid turn based metal gear solid
ik ruik gemelk
:ironic:

warthie

Legacy Member
't is eens een nieuwe inbreng in mgs, die turn based gameplay. Het is een gedurfde zet want het is gemakkelijker een game te brengen in de lijn van de vorige en ze weten toch dat de centen dan binnenkomen. Nu moeten ze bewijzen dat het een goed concept is, de meeste gamers kopen ni blind op de naam af. chapeau daarvoor

Om op de vraag terug te komen : ik denk dat die mp3's op een memorykaartje zullen moete gezet worden. Zal eens zien of ik er niks van kan vinden..

Het is toch wel een zalig machientje op het eerste zicht. Maar ik zal wel zien wat ik koop als ze beide al efkes op de markt zijn en de eerste echte vergelijking kan gemaakt worden.

Nighty

Legacy Member
persoonlijk vind ik da den DS iets speciaal heeft wa den psp nie heeft (schiet mij nie af :rofl: )

ma gewoon, de spellen da ge op de psp gaat vinden gaan nie zo erg verschillen van de ps2, veel actie spellen enzo terwijl IK vind da de DS iets geestiger es, ewa leuker, nie altijd even serieus enzo...

(mijn mening)

guy666

Legacy Member
Unlimited4s zei:
dragon quest
final fantasy
goemon
Mysterious Dungeons (zal prolly wel een rpg zijn)
secret of mana
slimo mori mori dragon quest ofzo
marvelous, namco, gamearts brengen ook nog rpg's uit, alleen is nog ni duidelijk welke

er zitten er ook waarschijnlijk nog in de lijst, ma ik schrijf alleen de games op waarvan ik 99% zeker ben da het rpg's zijn[/wijsneus]

Uw lijst klopt niet denk ik:

De enige RPG's die ik op gamespot vind http://www.gamespot.com/news/2004/08/10/news_6104547.html?q=1&tag=gs_ds_topslot_clickzijn

--A new story of Secret of Mana
-- A new story of Slime Morimori Dragon Quest
-- Dragon Quest Monsters series
-- Final Fantasy: Crystal Chronicles series
-- Vandal Hearts (working titles)

mouly jr.

Legacy Member
hoe zal het zitten met import games?

zal er een verschil zijn tussen Amerikaanse, Europese en Japanse of zal het allemaal hetzelfde zijn wat nu het geval is met de GBA ?

capt_snow

Legacy Member
mouly jr. zei:
hoe zal het zitten met import games?

zal er een verschil zijn tussen Amerikaanse, Europese en Japanse of zal het allemaal hetzelfde zijn wat nu het geval is met de GBA ?
kweenie maar als het niet regio vrij is ga ik mij mss een japanse kopen.

vette swa

Legacy Member
mouly jr. zei:
hoe zal het zitten met import games?

zal er een verschil zijn tussen Amerikaanse, Europese en Japanse of zal het allemaal hetzelfde zijn wat nu het geval is met de GBA ?


PSP wordt regio vrij ;)

En op de TGS eind september zullen er wel de nodige handheld games worden voorgesteld, zowel voor PSP als DS, maar tot nu toe is er van de line up van beide sytemen niet erg veel bekend, dus is het gewoon nog te vroeg om nú al elkaar te bestoken met line ups waar we niet veel vanaf kennen ;)

mouly jr.

Legacy Member
capt_snow zei:
kweenie maar als het niet regio vrij is ga ik mij mss een japanse kopen.

zal er dan een verschil zijn tussen de psp's van verschillende regio's?

of wil je em gewoon vroeger :p

capt_snow

Legacy Member
mouly jr. zei:
zal er dan een verschil zijn tussen de psp's van verschillende regio's?

of wil je em gewoon vroeger :p
nope geen verschil zoals swa zegt.

bah ik wil hem niet echt vroeger want de financieele toestand zal het nog niet toelaten er 1 te kopen met de europese release :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan