Enzo
Legacy Member
Yoo,
Ik was nie echt geïnteresseerd in CS tot da'k in den Game Mania me e paar vriende da speelde en zag da da een bangelijk goe spel was.
'k Zou't mij wille kope maar als'k da koop (k heb genen HL) kan dan diene Souce 'upgrade' ook spelen of moetk daarvoor HL² kopen of Source zelf kopen (als da gaat)?
Alvast bedankt om mij te helpe !!!
Ik was nie echt geïnteresseerd in CS tot da'k in den Game Mania me e paar vriende da speelde en zag da da een bangelijk goe spel was.
'k Zou't mij wille kope maar als'k da koop (k heb genen HL) kan dan diene Souce 'upgrade' ook spelen of moetk daarvoor HL² kopen of Source zelf kopen (als da gaat)?
Alvast bedankt om mij te helpe !!!
ource tijdelijk spelen totdat de beta stopt