Cron
Legacy Member
Laat ik eerst 1 ding duidelijk maken, ik heb de volledige versie aangezien ik voor iemand een 6800gt gekocht heb en die moest doom 3 ni hebben, dus ik heb de originele versie.
Ik heb de laatste nieuwe drivers (van games.telenet.be gehaald)
Heb windows framenet ding daar
spel installeerde perfect.
Bij het opstarten geeft hij de volgende fout
cd/dvd emulation software has been detected.
Please disable all cd/dvd emulation software and re-start the game.
Dus ik dacht van ja dat komt omdat mijn Deamon tools aan staat (leave emulation options ON when closed) dus ik open da weer zet alles af en sluit da weer af.
Om duidelijk te maken, ik gebruik Deamon tools voor mijn img van warcraft in te laden (wat ik ook origineel heb...) en niet om DoomIII te spelen.
Geeft zelfde error.
Ik sluit alle andere proggie's, email, temp meter, telemeter etc...
en hij blijft dag geven.
Iemand een oplossing?
Greetz
ps: ni zeveren van kopie, het is het originele spel. (3cd versie)
Ik heb de laatste nieuwe drivers (van games.telenet.be gehaald)
Heb windows framenet ding daar
spel installeerde perfect.
Bij het opstarten geeft hij de volgende fout
cd/dvd emulation software has been detected.
Please disable all cd/dvd emulation software and re-start the game.
Dus ik dacht van ja dat komt omdat mijn Deamon tools aan staat (leave emulation options ON when closed) dus ik open da weer zet alles af en sluit da weer af.
Om duidelijk te maken, ik gebruik Deamon tools voor mijn img van warcraft in te laden (wat ik ook origineel heb...) en niet om DoomIII te spelen.
Geeft zelfde error.
Ik sluit alle andere proggie's, email, temp meter, telemeter etc...
en hij blijft dag geven.
Iemand een oplossing?
Greetz
ps: ni zeveren van kopie, het is het originele spel. (3cd versie)


welcome to the club 
