Hangt er een beetje van af, er zijn wel een hoop games die zich op die doelgroep richten, maar of die ook echt kwaliteit hebben... Laura's Passie reeks of My Baby bijvoorbeeld lijken mij nu niet meteen klassiekers. Iets neutralere games die kinderen van acht jaar ongetwijfeld ook leuk zullen vinden en waar ge wél zeker zijt van het feit dat het goeie games zijn, zijn bvb. Animal Crossing, Nintendogs, New Super Mario Bros., Yoshi's Island... Geen idee of die allemaal een nederlandstalige taaloptie hebben wel, bij sommige spellen zal dat wel belangrijk zijn.
PS: ik heb nog ergens een review-exemplaar van Horsez liggen, nu ook niet meteen de meest indrukwekkende titel maar misschien wel iets voor iemand van acht jaar. Bij interesse moogt ge altijd PM sturen

.