Archief - Vraag: cs condition zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prior

Legacy Member
ik heb hier het spel halflife + opposing force+ cs + blueshift liggen

maar die counterstrike is zoiets van versie 1.0, kan ik met alle updates nu veel servers vinden nog

want er is in de winkel een andere cs: genaamd condition zero met single player

is het handiger dat pak te kopen om de laatste nieuwste versie te hebben en veel servers te krijgen of kan je daar niet mee online, want er staat op single player :confused: op achterkant doos

is condition zero de moeite om te kopen als je de oude cs bezit?
(en is het ook tijdbesparend qua updates of zo?)

Fraggie

Legacy Member
tunerman zei:
ik heb hier het spel halflife + opposing force+ cs + blueshift liggen

maar die counterstrike is zoiets van versie 1.0, kan ik met alle updates nu veel servers vinden nog

want er is in de winkel een andere cs: genaamd condition zero met single player

is het handiger dat pak te kopen om de laatste nieuwste versie te hebben en veel servers te krijgen of kan je daar niet mee online, want er staat op single player :confused: op achterkant doos

is condition zero de moeite om te kopen als je de oude cs bezit?
(en is het ook tijdbesparend qua updates of zo?)
cs:cz moet je niet kopen
atm werken we met steam, daarover vind je idd niets terug op je doos/boekje
tis redelijk simpel, tis een programma die je gebruikt als msn, je maakt een acount aan (1x hiervoor heb je je hl cdkey nodig), je logt in & je gaat naar browse games, hier moet je opnieuw je cdkey invoeren & cs activeren (of tfc/dod/.. downloaden)

je hebt nu 2 opties, steam & steam met cs 1.6 geinstalleerd, bijde kan je op de telenet website downloaden: https://www.beyondgaming.be ctrl + f en zoek dit: Steam mét CS 1.6 in cache!
dan vind je direct de juiste file

rest van de info vind je in de sticky's (FAQ/Rules)

oja, je moet je HL cd niet meer instaleren!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan