freekydude
Legacy Member
Hey
Ik weet niet of er zeilers onder jullie zijn, maar de Volvo Ocean Race Game is weer van start gegaan!
Voor de mensen die niet weten wat het is; het is een virtuele zeilrace die dezelfde weg aflegt als de echte Volvo Ocean Race. Je moet rekening houden met de wind etc.
De editie van 2008-2009 had ong. 250.000 deelnemers.
Momenteel is het nog een closed beta maar je kan je altijd inschrijven voor de volgende editie!
Tevens zijn er ook nog wat veranderingen in verhouding met de vorige editie:
- Nieuwe lay-out van het spel.
- Vanaf dit jaar ook mobiele appications voor Android en iPhone. Deze zijn ook nog in de beta fase.
Interessante websites:
- Stay Up-to-Date On Volvo Ocean Race Game 2011/2012
- Volvo Ocean Race Game Beta
Ik weet niet of er zeilers onder jullie zijn, maar de Volvo Ocean Race Game is weer van start gegaan!
Voor de mensen die niet weten wat het is; het is een virtuele zeilrace die dezelfde weg aflegt als de echte Volvo Ocean Race. Je moet rekening houden met de wind etc.
De editie van 2008-2009 had ong. 250.000 deelnemers.
Momenteel is het nog een closed beta maar je kan je altijd inschrijven voor de volgende editie!
Tevens zijn er ook nog wat veranderingen in verhouding met de vorige editie:
- Nieuwe lay-out van het spel.
- Vanaf dit jaar ook mobiele appications voor Android en iPhone. Deze zijn ook nog in de beta fase.
Interessante websites:
- Stay Up-to-Date On Volvo Ocean Race Game 2011/2012
- Volvo Ocean Race Game Beta
