Archief - voice actors + alpha/beta testers gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genious

Legacy Member
we zoeken dus voice actors:
geïnteresseerden kunnen volgende zinnen inspreken met eender welk programma in eender welk gekend formaat (je mag het bijwerken met proggies als je dat wil)

heb er telkens voor de intonatie gezet voor de zin die achter het dubbelepunt ( : ) volgt:

- Gewoon : Hey .. I'm thorgal .. And I want to be the voice of this main character. I hope I will make it.

- Kwaad : Hey listen you shithead, I came all the way here to get some kills, and what do I find? PORNOGRAPHY.. You make me sick.

- Angstig : Oh god no... We are being chased by the moderators of games.telenet.be quick.. hide before they find us cheating.

- Blij : Yes.. I did it... I DID IT... I got the earth screwed by my own stupid acts. YES.

- Sad : Oh no.. No... My cookies... Someone stole my cookies.. Must be that big fat zombie that stole my cookies

Voila, als je deze zinnen geslaagt kunt lezen. Met de juiste toon en alles. Ben jij Thorgal.
Congratz.
If not.. Maybe your voice will be used for a PDA transfer sound :).

zinnen opgesteld en bedacht door yasutoko, gelieve sound bestanden op te sturen naar [email protected] of upload ze naar het web en mail me de link, dat de beste moge winnen ;)

de mensen die in de toekomst willen alpha/beta testen of nog steeds willen joinen: mail me :)


PS: ik plaats de dingen liever hier dan op gamesdesign forum omdat ik hier enthousiaste mensen vind en het is d3 related

*EDIT*
wilt ge ook allemaal ons channel komen idlen (of doe maaractief :)) en performen: #abandoned

Templarke

Legacy Member
haha een ware klus dadde om die zinnen serieus uit te spreken, morja kga proberen e :)

Yasutoko

Legacy Member
MUhaha :p Go templarke gooo :p
Het moet zo hé.. Dat het een serieus iemand die zijn emoties onder controle heeft ;):p

Yasutoko

Legacy Member
Genious...
Waar zou jij dan deze 'live performance' regelen.
Dan kom ik wel degelijk wel om te kijken. :D

Tracker

Legacy Member
hmmm ik zal morgen es mijn voice recorden en doorsturen naar je genious :p

Yasutoko

Legacy Member
Stuur dan je zwoel stemmeke naar Genious.

1ste prijs : Krijg je de stem van thorgal.
2de prijs : Ofwel een NPC stem of PDA sound file stem.
3de prijs : Sorry.. Is er niet .. En da's dan ook wnr we geen stemmen meer nodig hebben, maar.. We hebben nu heel veel stemmen nodig, dus binnensturen. :) :applause:

InFerNo

Legacy Member
ik ga eens probere in ons repetitiekot met Adobe Audition

bewerke mag eh!

Yasutoko

Legacy Member
Euhm.. Als het is om je stem KLAARDER te maken ok.. Maar geen voice manipulation fso.. Dat niet.
Natuurlijk, kan goed zijn voor dan latere gwne NPC's te doen spreken. Maar geen voice manipulation voor onze Thorgal ..
Aleh.. My opinion .. :unsure:.
Wat denk jij ervan Genious?

Genious

Legacy Member
tuurlijk moogt ge bewerken, maar ik ga er dan van uit dat ge dat ook gaat doen met de teksten da ge inspreekt voor de mod zelf :)

oe zit da nu trouwens bij gij vo quakenet te joinen?
waar wringt het schoentje?

rbn-

Legacy Member
als ge vb bij real name
iets met . - hebt staan kzeg maar rbn- gaat dit ook niet werken.

zet gewoon overal iets deftig en dan werkt dat normaal.

Genious

Legacy Member
hebben de eerste voice inzending binnen :applause:
laat de andere maar volgen, het klonk beter dan de persoon in kwestie dacht denkik :)

ook ff opmerken dat slechts 2 mensen van het team je izending te horen krijgen en we respecteren je privacy :) als we het aan anderen willen laten horen vragen we eerst je toestemming

Yannos

Legacy Member
héh ik verveel me toch te pletter, k'zal m'n eigen der is mee bezig houden. Maar denkte ni dagge meer succes gaat hebben als ge da op ne forum zet me native Engels sprekers?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan