Archief - Vlagskes bij Supporter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nookiedog

Legacy Member
Om ter meest hup :p SiO staat aan de leiding peisik :p
ik em er 1tje :D

Timmie

Legacy Member
Kheb er zes, maar door die verdomde jimbercup kan ik weer geen vlagskes verzamelen dit jaar e :p j/k

TRC

Legacy Member
Wat betekenen die vlagskes :unsure:?

Aantal buitenlandse clubs op bezoek?

FeNiX4LiFe

Legacy Member
belgie
canada
frankrijk
roemenie
argentinie
zweden
engeland
nederland
denenmarken
ijsland
estland
japan
oostenrijk
duitsland
spanje

15 landen woot


uit : belgie
canada
frankrijk
roemenie
zweden
ijsland

In_The_End

Legacy Member
denemarken
italie
brazilie
nederland
griekenland
belgie

6 landen dus :)

en woensdag naar tsjechie

Ether

Legacy Member
Als die landen naar jou komen, krijg je dan ook een vlagje?


Man man, kheb dus dringend supporter nodig :D

In_The_End

Legacy Member
Ether zei:
Als die landen naar jou komen, krijg je dan ook een vlagje?


Man man, kheb dus dringend supporter nodig :D

kheb ook gene supporter ze, gewoon in friendlies gezocht :p

FeNiX4LiFe

Legacy Member
Ether zei:
Als die landen naar jou komen, krijg je dan ook een vlagje?


Man man, kheb dus dringend supporter nodig :D
das gwn welke landen je een friendly tegen hebt gespeelt
thuis en uit.

( alle denk ik toch anders heb ik er minder :) )

idd supporter need it :)
das voor binnen een jaar ofzo

In_The_End

Legacy Member
FeNiX4LiFe zei:
das gwn welke landen je een friendly tegen hebt gespeelt
thuis en uit.

( alle denk ik toch anders heb ik er minder :) )

idd supporter need it :)
das voor binnen een jaar ofzo
alleen uit denk ik, anders hebbek er ook meer :)

Marginale

Legacy Member
Enkel uit-friendlys leveren een vlagje op.

Heb er 8 voor de moment

Spanje, Frankrijk, Nederland, Oceanië, Polen, Zweden, Ukraine en Uruguay

SIO

Legacy Member
FeNiX4LiFe zei:
belgie
canada
frankrijk
roemenie
argentinie
zweden
engeland
nederland
denenmarken
ijsland
estland
japan
oostenrijk
duitsland
spanje

15 landen woot
telt lekker niet want hij heeft zen thuiswedstrijden ook meegeteld :) (enkel uit dus :p)

en eigenlijk enkel voor supporters :p kzou screenshot wille posten maar men uploadprogramma blokkeert :evil: tzalt wel nen anderen doen zeker :bow:

stvw

Legacy Member
als ge telenet internet hebt hoef je geen uploadprogramma ...

ga gewoon naar ftp:\\users.pandora.be en geef je gebruikersnaam en paswoord in en je kunt gewoon naar dat venster slepen ...

Pandarve

Legacy Member
In de jimbercup gok ik!

Ik heb zeven vlaggetjes:

Belgie (duh)
Colombia
Danmark
Espana
France
Schweiz
USA

Niets schokkends dus.

En nu met z'n alle jagen op het vlaggetje van de Faroeer eilanden! :D

SIO

Legacy Member
stvw zei:
als ge telenet internet hebt hoef je geen uploadprogramma ...

ga gewoon naar ftp:\\users.pandora.be en geef je gebruikersnaam en paswoord in en je kunt gewoon naar dat venster slepen ...
das toch mee uw login en paswoord van internet zelf he? bij mij lukt het niet :sad:

en pandarve: kben ook op jacht naar de kleine, keb nu de VAE :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan