Archief - Viewtiful Joe ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kangaxx

Legacy Member
Aangezien er ni echt iets op de Cube is uitgekomen da ik interessant vond tijdens de vakantie haddik beslote om VJ te bestelle bij de Gamemania, maar ineens, vandaag, 2 weken na dat ek het bestelt had, word het ineens van de lijst geschrapt en komt het ook ni meer binnen :doh:
Dus mja, ik vraag mj af of VJ nog in een andere winkel te vinde is hier in België :) (of als iemand zijn VJ verkoopt is da ook goe ;) )

the evil ganon

Legacy Member
Kangaxx zei:
Aangezien er ni echt iets op de Cube is uitgekomen da ik interessant vond tijdens de vakantie haddik beslote om VJ te bestelle bij de Gamemania, maar ineens, vandaag, 2 weken na dat ek het bestelt had, word het ineens van de lijst geschrapt en komt het ook ni meer binnen :doh:
Dus mja, ik vraag mj af of VJ nog in een andere winkel te vinde is hier in België :) (of als iemand zijn VJ verkoopt is da ook goe ;) )
Leve de Pera! :love: (aka top 1 toys :p)

Kangaxx

Legacy Member
Kga eerst nog wa rond belle naar winkels enzo om te zien of ek het kan vastkrijgen, anders zal ik u wel PMen ;) Kdenk da er een Top 1 Toys in Aarschot is, ma kben da nog nooit echt binne geweest :p kzal daar is gaan zien ;) das wel een stukske verder als de gamemania uit mijn buurt maarja...

Ronny

Legacy Member
Mja, ik zoek Viewtiful Joe ook al een tijdje.
't Is echt bijna nergens te vinden.
Ma kwil der dan ook ni echt de volle 60 € aan geven. Dusjah, tzou mooi zijn moest ik het ergens tweedehands van iemand kunnen kopen :)

den_thues

Legacy Member
Bestal dat toch bij lik-sang of play asia ofzo, dan hebt ge het voor 2 € ofzo. Ook wel een bootdisc kopen.

[NeO]-mtr

Legacy Member
den_thues zei:
Bestal dat toch bij lik-sang of play asia ofzo, dan hebt ge het voor 2 € ofzo. Ook wel een bootdisc kopen.

2€?

Da spel kost zo'n 25/30€, dan moet ge nog verzendingskosten en een freeloader betalen. :p

Kangaxx

Legacy Member
Kiara zei:
geen freerecordshop of bart smit in u buurt?

Nee, de Gamemania is de enige winkel die zoon dinges verkoopt in mijn buurt (ik woon echt in een boeregat :p, bevolkingsdichtheid het laagste van alle dorpen/steden in de omstreken), ma kga na dees voorval naar de Top 1 Toys gaan switchen denkik ze, ook al ist een stuske verder rijde, zoon soortgelijke dinges zijn al te veel bij mij in de GM gebeurt :unsure:

Ronny

Legacy Member
Ja en ergens in Tsjechië vorige maand heb ik ook nog een exemplaar zien liggen in een winkel waar ik de naam niet van weet... :ironic:

:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan