Kangaxx
Legacy Member
Aangezien er ni echt iets op de Cube is uitgekomen da ik interessant vond tijdens de vakantie haddik beslote om VJ te bestelle bij de Gamemania, maar ineens, vandaag, 2 weken na dat ek het bestelt had, word het ineens van de lijst geschrapt en komt het ook ni meer binnen :doh:
Dus mja, ik vraag mj af of VJ nog in een andere winkel te vinde is hier in België
(of als iemand zijn VJ verkoopt is da ook goe
)
Dus mja, ik vraag mj af of VJ nog in een andere winkel te vinde is hier in België
(of als iemand zijn VJ verkoopt is da ook goe
)
(aka top 1 toys
)