cepero
Legacy Member
mijn Supporter loopt één van deze weken af. Ik ben er tevreden van
zeker het kunnen zetten van een logo en het is gemakkelijk om je favorieten er in te regelen zo ook je transfers etc... dus verlengen die handel!
Zal ik daar nu eerst een mail over krijgen, of moet je zelf maar onthouden en een dag op voorhand terug geld storten? iemand ervaring met dit?
greets,
Ceppe
Zal ik daar nu eerst een mail over krijgen, of moet je zelf maar onthouden en een dag op voorhand terug geld storten? iemand ervaring met dit?
greets,
Ceppe
