Archief - Verdachte scores

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sixstripes

Legacy Member
Is het jullie al opgevallen dat op de leaderboard van BF3 rare scores vallen in de ultieme top.

De nr1 heeft een score van 135 145 996 288 en heeft amper 44 uren gespeeld. Dat komt op een score van 52 478 095 per minuut :confused:
echt veel kills heeft 'm nog nie gedaan naar gelang zijn score 4315... op support heeft 'm al 5470 sterren enz enz

We zijn nog geen 2 weken ver en het stinkt al verschrikkelijk naar cheatcodes...Is er dan niemand bij Dice die da nakijkt? :angry:

mrpatton

Legacy Member
sixstripes zei:
Is het jullie al opgevallen dat op de leaderboard van BF3 rare scores vallen in de ultieme top.

De nr1 heeft een score van 135 145 996 288 en heeft amper 44 uren gespeeld. Dat komt op een score van 52 478 095 per minuut :confused:
echt veel kills heeft 'm nog nie gedaan naar gelang zijn score 4315... op support heeft 'm al 5470 sterren enz enz

We zijn nog geen 2 weken ver en het stinkt al verschrikkelijk naar cheatcodes...Is er dan niemand bij Dice die da nakijkt? :angry:

Bijlange niet, die hebben er weinig of geen interesse in volgens mij, zolang de klachten sporadisch blijven zullen zij deze gevallen gewoon negeren..

Maar je moet je gewoon realiseren dat een multiplayer game altijd cheaters zal produceren, gewoon niet teveel van aantrekken he, ik heb niet direct de ambitie om NR1 te worden anyway.. jij wel?

nr 1 is nu : 1 941 869 953 024.. nog iets meer ondertussen ;)

trouwens, er zijn spelers die constant wisselen van team om bij het winnende team te eindigen.. ik kan mij daar eerlijk gezegd niet mee bezig houden.
Ik heb zelfs een beetje medelijden met degene die dit "spel" zo belangrijk vinden dat ze zich gaan verlagen tot zulke praktijken, cheating/padding enz..

maarja zoals ik al aangaf, niet teveel van aantrekken en "game on"

Fanaat

Legacy Member
Is toch op elk leaderboard? Scores zijn nooit haalbaar. Ik speel nu vaak op een server waar zo ongeveer om de 15 a 20 min iemand wordt geband voor hax. Dat vind ik veel en dat zijn dan enkel diegene die ze vinden uiteraard.

Inv

Legacy Member
Fanaat zei:
Is toch op elk leaderboard? Scores zijn nooit haalbaar. Ik speel nu vaak op een server waar zo ongeveer om de 15 a 20 min iemand wordt geband voor hax. Dat vind ik veel en dat zijn dan enkel diegene die ze vinden uiteraard.

Die punkbuster announcements zijn global en niet servergebonden.

Unnamed

Legacy Member
Ik heb het gevoel dat er heel veel wordt gehacked. Dat neemt vrij veel af van de fun voor mij aangezien je nooit kan weten of iemand goed speelt of gewoon een cheater is...

waffel

Legacy Member
Unnamed zei:
Ik heb het gevoel dat er heel veel wordt gehacked. Dat neemt vrij veel af van de fun voor mij aangezien je nooit kan weten of iemand goed speelt of gewoon een cheater is...

In CS kunde in de huid kruipen van uw tegenstander, maar hier kunt ge enkel in 3d person volgen zodat je dat maar moeilijk kan zien.

Xtralecherus

Legacy Member
ik dacht dat die feature van punkbuster in het spel zou gezeten hebben waar je iemand zijn hud kunt zien + hacks fzo? Ahja cheaters kvind het ook vrij laag omdat te gebruiken.

Frustos

Legacy Member
net iemand tegengekomen die iedereen met zijn ump in 1 schot afmaakte
88-6 had hij
is wel gebannen van de server :)

sele

Legacy Member
Frustos zei:
net iemand tegengekomen die iedereen met zijn ump in 1 schot afmaakte
88-6 had hij
is wel gebannen van de server :)

deze code van pb?
GAMEHACK) #80704?

ik vraag me altijd af wat die mannen dan doen?
ook ik ben al eens totaal elke keer opnieuw afgemaakt geweest door ne sniper,hij zelf ging maar 3x dood en had 40kilss ofzo :s

Macresco

Legacy Member
Vandaag zat er nog ene op de server die 109-6 ging.
Tja gewoon de server verlaten en iets anders zoeken. Als niemand er tegen speelt en de server als ze joinen binnen de 5 minuten leeg is stoppen ze er wel mee.

Leto

Legacy Member
Zolang er mensen en games zijn, zijn er cheaters, met of zonder leaderboards, er zijn er altijd beter willen zijn dan de rest, ongeacht de manier waarop. Maar ik zie regelmatig servermessages met kicks/bans wegens aimbot, het blijft zonde voor de mensen die gewoon voor het plezier spelen.

Xenus

Legacy Member
Gisteren zelf nog 2 cheaters tegen gekomen. Beide snipers en haalde 40-2 ofzo. We zijn dan maar met 4 vertrokken en op een andere server gegaan. Zoals hier boven gezegd is het moeilijk om te weten of die persoon nu gewoon echt goed is of gewoon aan het cheaten.

Ik speel BF3 (of eender welk spel) puur voor de fun dus heb ik geen idee wat die doen wel mogelijk is of niet.

Xtala

Legacy Member
Hoge K/D's halen is niet echt uitzonderlijk tbh.
Ik beschouw mezelf niet als een echt goede speler en ik haal ook regelmatig hoge K/D's.
Het is bvb belachelijk hoe graag mensen zichzelf voor een tank gooien :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan