fromalk
Legacy Member
All,
Beetje vreemd probleem, vorige week werkte mijn nagenoeg nieuwe xbox 360 nog perfect. Deze week ben ik verhuisd en valt de verbinding tussen mijn controler en console cosntant uit (om de x minuten). De controller opnieuw opstarten blijkt al voldoende.
De batterijen hebben nog 3 streepjes in het console menu, dus daar ligt het volgens mij ook niet aan?
De xbox staat in een houten meubel (voorkant volledig open) op pakweg 3m van de zetel, dit zou toch ook geen probleem mogen geven?
Iemand hier enig idee?
Beetje vreemd probleem, vorige week werkte mijn nagenoeg nieuwe xbox 360 nog perfect. Deze week ben ik verhuisd en valt de verbinding tussen mijn controler en console cosntant uit (om de x minuten). De controller opnieuw opstarten blijkt al voldoende.
De batterijen hebben nog 3 streepjes in het console menu, dus daar ligt het volgens mij ook niet aan?
De xbox staat in een houten meubel (voorkant volledig open) op pakweg 3m van de zetel, dit zou toch ook geen probleem mogen geven?
Iemand hier enig idee?
.