Archief - Vanquish - Nederlandstalige social + raid guild

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lùnax

Legacy Member
Hey

Ik dacht misschien is het voor sommigen handig te weten dat er nederlandstalige guilds zijn. Bij deze stel ik onze guild VANQUISH voor op Aerie Peak ( alliance ). Wij zijn een social guild en een 10 man raiding guild.

SOCIAL

Ons social leden aantal is vrij ruim. Maar uiteraard hoe meer zielen hoe meer vreugde nietwaar. Normaal gezien doen wij 1x in de week ook een social / alt raid run waar iedereen zich op kan inschrijven ( let wel dat je gear ervoor geschikt is ) Naast ingame events doen wij op regelmatige basis ook guildmeetings. Soms in België en soms in Nederland. Bowlen , paintball, Efteling, of gewoon wat pinten gaan pakken tijdens een barbeque. En zoals onze volgende meeting in Walibi bijvoorbeeld. Iedereen uit onze guild mag hier zeker naartoe komen en het is ook 1 van onze aanraders. Altijd fun verzekerd. En leuk om mensen te leren kennen waar je samen mee gamed. De guild zelf is nog maar 10 maand oud maar we zijn snel gegroeid op korte tijd.

RAIDING

Op raiding gebied zijn wij een 12 / 12 normal guild en een 5 /13 heroic. Inmiddels hebben we in Firelands ook 7 / 7 normal en 2/7 heroic ( shannox + rhyolith hc ) We zijn enkel een 10 mans raiding guild. Deze raidgroep is samengesteld uit een beperkte groep die 4 x per week raid. Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag van 20.00 tot 23.00. Deze groep is zodanig opgesteld dat we met ongeveer een 17 -20 raiders deze 4 raid progression dagen vlot kunnen invullen. Uiteraard veranderd deze groep setup geregeld en komen er geregeld open spots vrij. Ook uitzonderlijke raiders qua gear en skills zijn altijd bespreekbaar voor onze groep.

CORE RECRUITMENT SPOTS: Een goeie Melee dps waarvan enh shaman iets meer voorkeur. En mogelijks een healer waarvan liefst een Priest


Je mag altijd mij contacteren ingame op Lùnax of onze guildleader Sokk. Of vraag mensen of wij op altjes verstopt zitten.

Onze website is : Home : Vanquish - EU - English - Aerie Peak - World of Warcraft - Guild Launch Guild Hosting

grtz Lùnax

GammaGamer

Legacy Member
Interdasting

Ne serieus, kzen gestopt me wow maar kga het deze zomervakantie mss terug weer oppikken, kan zijn dak dan naar jullie server migreer :)

lùnax

Legacy Member
iedereen welkom dus al je opnieuw de game wil opnemen kom gerust af

lùnax

Legacy Member
goh doe met de post wat je wil ik dacht dat sommigen het misschien wel interressant vinden om te weten of er nederlandstalige guilds zijn en liever in hun eigen taal spelen ipv engelstalig. Een site over games in nederlandstalig verbied dat, ja goed doe ermee wat je wil.

SavaB

Legacy Member
wat is eigenlijk de reden van het anti-guild recruiting hier? Ik kan mij niet voorstellen dat dit tegen het policy van Blizzard ingaat, of dat het iets met cheaten te maken heeft, en zolang het niet de spuigaten uitloopt zal het hier toch niet volgespamt geraken, veronderstel ik...

jens_vc

Legacy Member
Omdat vroeger toen hier nog veel volk posten er veel mensen waren van verschillende guilds op verschillende servers en je dus niets anders dan guild topics van server x guild y zou tegenkomen :)

Grinisagi

Legacy Member
lijkt mij dat zo'n topic als deze nu perfect kan, er wordt toch ook regelmatig een topic gestart met "zoek goede NL guild" ofzo :)

On Topic: als ik nog speelde kwam ik zeker eens kijken, maar ben ondertussen een aantal maandjes clean ;-) (voorlopig?)

lùnax

Legacy Member
clean van wow? zou een ramp zijn voor mij dat betekend dat ik savonds naar die series met mijn vrouw moet zien als Familie en Ella en die rotzooi. Geef mij dan maar men laptop in de zetel, ventrilo op en beetje zeveren terwijl we raiden hehehe.

Shotterke

Legacy Member
Even offtopic.

Is rougian nog altijd gm van TFL of is die ook naar Vanquish?

lùnax

Legacy Member
rougian lol nee die zit in een gans andere guild nu. Reunited dacht ik. En hij is trouwens nooit gm geweest van TFL. Dat waren Ausirto en Beebersissy en op deze moment Robocop. Bij aanstelling van deze laatste ( ik ben ook ex tfl-er ) is die guild gans uiteengevallen en is een hele grote hoop wel naar ons gekomen. Slecht managment doet mensen leaven zeker. Tfl bestaat nog wel als guild maar vanquish is hen ruim voorbijgegaan. Even offtopic dan ook bijven. Vanquish is ontstaan uit ex raiders van TFL die het niet eens waren met het nieuwe beleid dat ze daar voerden ( nieuwe gm nieuwe regels ).

Shotterke

Legacy Member
lùnax zei:
rougian lol nee die zit in een gans andere guild nu. Reunited dacht ik. En hij is trouwens nooit gm geweest van TFL. Dat waren Ausirto en Beebersissy en op deze moment Robocop. Bij aanstelling van deze laatste ( ik ben ook ex tfl-er ) is die guild gans uiteengevallen en is een hele grote hoop wel naar ons gekomen. Slecht managment doet mensen leaven zeker. Tfl bestaat nog wel als guild maar vanquish is hen ruim voorbijgegaan. Even offtopic dan ook bijven. Vanquish is ontstaan uit ex raiders van TFL die het niet eens waren met het nieuwe beleid dat ze daar voerden ( nieuwe gm nieuwe regels ).

Oh ok. Ik heb ook effe in TFL gezeten toen ik nog op Aerie Peak zat. Herinnerde mij enkel ausirto en rougian nog en toen had rougian toch veel te zeggen dacht ik. :p

lùnax

Legacy Member
rougian was toen raidleader maar dan spreken we reeds over 2 jaar of meer geleden? Ik was in TFL raidleader voor ongeveer een jaar met succes in ToC en ICC normal en heroic mode. TOT robocob nieuwe guildleader werd en iedereen het daar voor bekeken hield. Ikzelf ken rougian wel maar eerlijkheid moet gezegd dat vrij weinig mensen goed met rougian overweg konden. Maar de gm waren ausirto en beepersissy maar beep speelde vroeger op zen rogue, weet alleen de naam niet meer. :)

Shotterke

Legacy Member
lùnax zei:
rougian was toen raidleader maar dan spreken we reeds over 2 jaar of meer geleden? Ik was in TFL raidleader voor ongeveer een jaar met succes in ToC en ICC normal en heroic mode. TOT robocob nieuwe guildleader werd en iedereen het daar voor bekeken hield. Ikzelf ken rougian wel maar eerlijkheid moet gezegd dat vrij weinig mensen goed met rougian overweg konden. Maar de gm waren ausirto en beepersissy maar beep speelde vroeger op zen rogue, weet alleen de naam niet meer. :)

Zal wel rond die tijd geweest zijn. Heb wel nooit geraid met TFL. Ik mis wel de tijd op Aerie Peak met al die Nl guilds die er toen waren zoals, SWAT team NL, TFL, united heroes, Fuerza Bruta, enz :D

lùnax

Legacy Member
de glorietijd van aerie peak huge dutch server is beetje gepasseerd eerlijk gezegd. Momenteel heb je 3 nog vrij actieve nl talige guilds op deze server. Wij Vanquish, tfl en swat team nl. Vanquish is uitgegroeid tot de grootste nl talige guild qua leden en qua raiding. TFL heeft zeker tov de Nederlanders heel veel respect verloren naar wat wij horen van mensen die overkomen. Swat team NL dat vind ik spijtig ik had meer van deze guild verwacht in cata maar blijkbaar is daar iets misgelopen eind wotlk of begin cata.

Belgium_Killer

Legacy Member
is het Nederlandstalig Belgisch ? of ook Hollands ?
tis maar dat ik een hékel heb aan het op Ventrilo zitten om dan ineens te horen "nou sjeg,der zit nou wel héél veel volk online hoor,sjonge sjonge" ....

Sir_alpha

Legacy Member
Belgium_Killer zei:
is het Nederlandstalig Belgisch ? of ook Hollands ?
tis maar dat ik een hékel heb aan het op Ventrilo zitten om dan ineens te horen "nou sjeg,der zit nou wel héél veel volk online hoor,sjonge sjonge" ....

Ik ben een uurtje bij hen gaan meeluisten naar een raid en ik kan je zeggen dat het een zeer aangename boel was om naar te luisteren. NL'ers genoeg, maar geen sjonge sjonge ;-)

jedi knight

Legacy Member
lùnax zei:
rougian lol nee die zit in een gans andere guild nu. Reunited dacht ik. En hij is trouwens nooit gm geweest van TFL. Dat waren Ausirto en Beebersissy en op deze moment Robocop. Bij aanstelling van deze laatste ( ik ben ook ex tfl-er ) is die guild gans uiteengevallen en is een hele grote hoop wel naar ons gekomen. Slecht managment doet mensen leaven zeker. Tfl bestaat nog wel als guild maar vanquish is hen ruim voorbijgegaan. Even offtopic dan ook bijven. Vanquish is ontstaan uit ex raiders van TFL die het niet eens waren met het nieuwe beleid dat ze daar voerden ( nieuwe gm nieuwe regels ).

Als iemand die zelf nog met n altje op Aerie peak in Tfl zit, hier maar toch even op reageren. Tfl is in eerste plaats nooit uiteengevallen, en van de toch nog vrij beperkte groep die de overstap maakte naar Vanquish (die toch sterk gegroeid is als guild op korte tijd), zijn reeds evenveel nieuwe leden bijgekomen waaronder een gehele nederlandstalige guild die onder dezelfde naam ging op een andere server.

Wat slecht managment betreft, lukt het dat managment toch om een maandelijkse guildmeeting te organiseren in Gent met een goede opkomst, en bestaat de guild nog steeds na al bijna 5 jaar, met dezelfde vaste core en het leden aantal daalt alvast niet. Eveneens is nog niet de helft van de raiders die bij Tfl aanwezig waren overgestapt.

Wat raiden betreft, Tfl in early expansion heeft lijkt me altijd problemen gehad te hebben wat betreft het op gang krijgen van raiding, wel is dit verbeterd tegenover wotlk waar, granted; mede dankzij u is raiding tijdens ToC? wat meer in the picture is gekomen, na een vrij kalme periode (het afwezig zijn van raiding heeft echter nooit echt grote impact gehad op het ledenaantal).
Momenteel staat tfl dan wel maar op 10/12, maar het 'social' raiding daar blijft leuk, en zal zeker positief evolueren met Firelands in zicht.

Wat Rougian betreft, die zit inderdaad in Reunited (zat aangezien em gestopt is met WoW afaik). Reunited is trouwens ook de afgelopen maand een beetje ingezakt omdat de progress blijkbaar niet voldoende vooruit ging, en enkele coremembers geservertransferred hebben.

lùnax

Legacy Member
ik heb nooit gezegd dat TFL volledig uiteen gevallen is. Nogmaals zei ik dat er nog maar 3 actieve nl talige guilds zijn , Vanquish, TFL en swat team NL. Feit is wel dat heel veel leden WEL de overstap gemaakt hebben naar ons. Mismanagment ja toch wel denk ik omdat veel spelers die naar ons onverschakelen zeggen dat ze in TFL een te pro belgisch beleid voeren en de nederlanders beetje te veel negeren. Een voorbeeld is dat ze ook alleen maar in Gent de meeting doen. Keer op keer op keer hetzelfde. Wij proberen dat af te wisselen door de ene keer in belgie en andere keer in nederland te organiseren. Dus daarin is nooit de moeite gedaan om de Nederlandse spelers tegemoet te schieten.

Ledenaantal niet aangetast bij TFL dan moet je armoury bekijken

TFL = 468 members
Vanquish = 614 members

Daarmee ook een reactie op Belgium killer. Vanquish is een algemene be / nl guild. Maar niet met het overdreven sjonge sjonge denk dat dat achterhaald nederlands is van 20 jaar geleden ofzo hehe. Kies je liever voor een guild die enkel pro belgisch is dan is TFL the place.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan