lùnax
Legacy Member
Hey
Ik dacht misschien is het voor sommigen handig te weten dat er nederlandstalige guilds zijn. Bij deze stel ik onze guild VANQUISH voor op Aerie Peak ( alliance ). Wij zijn een social guild en een 10 man raiding guild.
SOCIAL
Ons social leden aantal is vrij ruim. Maar uiteraard hoe meer zielen hoe meer vreugde nietwaar. Normaal gezien doen wij 1x in de week ook een social / alt raid run waar iedereen zich op kan inschrijven ( let wel dat je gear ervoor geschikt is ) Naast ingame events doen wij op regelmatige basis ook guildmeetings. Soms in België en soms in Nederland. Bowlen , paintball, Efteling, of gewoon wat pinten gaan pakken tijdens een barbeque. En zoals onze volgende meeting in Walibi bijvoorbeeld. Iedereen uit onze guild mag hier zeker naartoe komen en het is ook 1 van onze aanraders. Altijd fun verzekerd. En leuk om mensen te leren kennen waar je samen mee gamed. De guild zelf is nog maar 10 maand oud maar we zijn snel gegroeid op korte tijd.
RAIDING
Op raiding gebied zijn wij een 12 / 12 normal guild en een 5 /13 heroic. Inmiddels hebben we in Firelands ook 7 / 7 normal en 2/7 heroic ( shannox + rhyolith hc ) We zijn enkel een 10 mans raiding guild. Deze raidgroep is samengesteld uit een beperkte groep die 4 x per week raid. Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag van 20.00 tot 23.00. Deze groep is zodanig opgesteld dat we met ongeveer een 17 -20 raiders deze 4 raid progression dagen vlot kunnen invullen. Uiteraard veranderd deze groep setup geregeld en komen er geregeld open spots vrij. Ook uitzonderlijke raiders qua gear en skills zijn altijd bespreekbaar voor onze groep.
CORE RECRUITMENT SPOTS: Een goeie Melee dps waarvan enh shaman iets meer voorkeur. En mogelijks een healer waarvan liefst een Priest
Je mag altijd mij contacteren ingame op Lùnax of onze guildleader Sokk. Of vraag mensen of wij op altjes verstopt zitten.
Onze website is : Home : Vanquish - EU - English - Aerie Peak - World of Warcraft - Guild Launch Guild Hosting
grtz Lùnax
Ik dacht misschien is het voor sommigen handig te weten dat er nederlandstalige guilds zijn. Bij deze stel ik onze guild VANQUISH voor op Aerie Peak ( alliance ). Wij zijn een social guild en een 10 man raiding guild.
SOCIAL
Ons social leden aantal is vrij ruim. Maar uiteraard hoe meer zielen hoe meer vreugde nietwaar. Normaal gezien doen wij 1x in de week ook een social / alt raid run waar iedereen zich op kan inschrijven ( let wel dat je gear ervoor geschikt is ) Naast ingame events doen wij op regelmatige basis ook guildmeetings. Soms in België en soms in Nederland. Bowlen , paintball, Efteling, of gewoon wat pinten gaan pakken tijdens een barbeque. En zoals onze volgende meeting in Walibi bijvoorbeeld. Iedereen uit onze guild mag hier zeker naartoe komen en het is ook 1 van onze aanraders. Altijd fun verzekerd. En leuk om mensen te leren kennen waar je samen mee gamed. De guild zelf is nog maar 10 maand oud maar we zijn snel gegroeid op korte tijd.
RAIDING
Op raiding gebied zijn wij een 12 / 12 normal guild en een 5 /13 heroic. Inmiddels hebben we in Firelands ook 7 / 7 normal en 2/7 heroic ( shannox + rhyolith hc ) We zijn enkel een 10 mans raiding guild. Deze raidgroep is samengesteld uit een beperkte groep die 4 x per week raid. Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag van 20.00 tot 23.00. Deze groep is zodanig opgesteld dat we met ongeveer een 17 -20 raiders deze 4 raid progression dagen vlot kunnen invullen. Uiteraard veranderd deze groep setup geregeld en komen er geregeld open spots vrij. Ook uitzonderlijke raiders qua gear en skills zijn altijd bespreekbaar voor onze groep.
CORE RECRUITMENT SPOTS: Een goeie Melee dps waarvan enh shaman iets meer voorkeur. En mogelijks een healer waarvan liefst een Priest
Je mag altijd mij contacteren ingame op Lùnax of onze guildleader Sokk. Of vraag mensen of wij op altjes verstopt zitten.
Onze website is : Home : Vanquish - EU - English - Aerie Peak - World of Warcraft - Guild Launch Guild Hosting
grtz Lùnax


