Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
Wel, het pakketje waarover ik in de ergernis thread had, is onbeschadigd toegekomen. Gelukkig maar, ik zou het bijzonder zonde gevonden hebben. En ik kan weer een game van mijn verlanglijstje schrappen. Is de Nederlandse versie in perfecte staat, ook de cd is in perfecte staat. Was geen "koopje", maar heb toch nog over de prijs kunnen onderhandelen en heb toch minder betaald dan ik voorop had gesteld...

KillingRaptor

Legacy Member
Mooi! Ben benieuwd hoeveel je er nog voor hebt moeten betalen.
Heb je de eerste ook? Heb die hier liggen, uitgespeeld ook. Vond het echt een goeie game, te bedenken dat ik daar maar €5 voor heb betaald... :p

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Mooi! Ben benieuwd hoeveel je er nog voor hebt moeten betalen.
Heb je de eerste ook? Heb die hier liggen, uitgespeeld ook. Vond het echt een goeie game, te bedenken dat ik daar maar €5 voor heb betaald... :p

83,45 euro met verzending inbegrepen... Kwam van 100 euro excl, dus heb er toch nog 1/5 kunnen afkrijgen. Is nog veel, maar was het goedkoopste dat ik hem tegenkwam en voor hem eens op een rommelmarkt tegen te komen, dat zie ik niet snel meer gebeuren. :sad: Ma bon, hij is in nieuwstaat, dus ik mag niet klagen, zeker niet als ik zie voor hoeveel hij gemiddeld weggaat...

Eerste heb ik ook, via Yurf. :D Heb ze allemaal nu, buiten nr 3, maar die is jammer genoeg nooit Europees uitgekomen...

KillingRaptor

Legacy Member
Volgens mij zal hij ook wel zijn geld waard zijn als je hem gaat spelen. :)
Toch wel één van de uniekere RPG reeksen met die grote party's die je kan hebben enzo.

LouGarou

Legacy Member
@Yuri: heb er vorig jaar denk ik 60 euro voor betaald. Tis zijn prijs waard ;)

Yuri

Legacy Member
Awel, ja, das juist, maar tis toch één van de weinige games waar ik dat bedrag ervoor over heb. Nu nog tijd vinden om ze beide eens onder handen te nemen. Heb daarjuist efkes de tweede opgestoken, efkes een battle gedaan ook, dus kem al iets van battles gezien. Kem wel gezien dat er veel missables in de game zitten, dus mss speel ik toch met een guide... Oh, we zien wel.

ironhorn

Legacy Member
vandaag speciaal dagje verlof om te gaan rommelmarkten, bleken de deuren al veel vroeger dan voorzien zijn opengegaan

maar toch de volgende buit (merendeel komt van barst (van het forum)):
- FF IX (psx)
- mario kart double dash (gc)
- super mario galaxy (wii)
- mariokart (wii)
- dynasty warriors advanced (gba, compleet)
- megaman 2 cart only
- battletoads in battlemaniacs (snes) cart only
- pop 'n twinbee (snes) cart only
- bubble ghost (gb, cart only)
- little taichi (gb, cart only, fake)
- wat lege sega doosjes
- singstar tmf rocks (voor een kameraad)
- star wars monopoly
- turtles figuurtje
- toxic crusaders figuurtje

(+ een single van rick astley :cool:)

ironhorn

Legacy Member
rommelmarkt in kermt (hasselt), 1 keer per jaar, toch redelijk groot

ga ik al van kindsaf naar toe (en stonden/staan er ook), helaas vond ik de laatste jaren bijna niets meer (dit jaar leek het tij te keren)

KillingRaptor

Legacy Member
Final Fantasy IX is nice! Nog steeds één van m'n favorieten uit de reeks samen met VI en VII.

GeneralUrsus

Legacy Member
Ironhorn als je FF IX ooit wegdoet, PM me :D Vind hem nie voor een schoon prijske

sluysen

Legacy Member

Arangh

Legacy Member
vandaag aangehad

NES plus zapper plus compleet Super mario bros 3
SNES power station set

Blades of steel compleet
Duckhunt compleet

Ciberth

Legacy Member
sluysen zei:
Kversta niet meteen wat je bedoeld :D

Heb een C640 gekocht, maar scherm bleef niet staan. Nu nog een 2e gekocht met deftecten, maar goed genoeg voor stukken (extra adapter, batterijen, ...)

en dus die ijzers (How to replace broken hinges on Dell Latitude C640 C540 laptops >> Inside my laptop) aan het scherm vervangen. Nu heb ik een deftig retro game laptopje

Mijn excuses ik dacht dat je bezig was aan een soort mame oid. Heb het verkeerd geïnterpreteerd, sorrytjes :p

Anyway hopelijk werkt het nu :)

Yuri

Legacy Member
Met vriendin naar Duitsland, in een duistere winkel Turok 3 cart only zien liggen, toch meegenomen. Weet nooit of ie later nog zeldzamer wordt en heb dan toch een reserve, want compleet had ik hem al.

GeneralUrsus

Legacy Member
Yuri zei:
Met vriendin naar Duitsland, in een duistere winkel Turok 3 cart only zien liggen, toch meegenomen. Weet nooit of ie later nog zeldzamer wordt en heb dan toch een reserve, want compleet had ik hem al.

Care to elaborate? :D Klinkt als één of andere louche winkel haha

Yuri

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Care to elaborate? :D Klinkt als één of andere louche winkel haha

Awel, ja, eigenlijk zo een tweedehands electronica winkel. Ze gaan twee keer per jaar naar die stad en ik was nu k mee, dusja... :p

Voor de rest lag er niks speciaals... :(

reactor

Legacy Member
Ik heb nog maar eens een leuk pakketje van een collega gekregen.
Lag nog ergens maar te liggen.
Alles is overcompleet,enkel het cart only spel niet. :)

p1040716small.jpg
Het valt me trouwens op dat Torpedo Range een US doosje heeft met een Nl handleiding.
Gebeurde dat vaker bij GB?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan