Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member

Thorstein

Legacy Member
Rommelmarkt in schoot/Tessenderlo
Wel meeste in lot gekocht om prijs te drukken.
Het grappige is dat ik de meeste tegenover een kraam van een overpriced opkoper/verkoper gekocht heb.
Maar ze wijgerde te verkopen aan deze commerce drijvers.

na een vlotte babbel heeft ze mij het ganse lot verkocht aan een prijs van ongeveer 3€ stuk.
En gezien de bijna ongebruikte staat van de meeste games zeker een koopje!


PS1:
1-Rogue Trip Vacation 1012 (CIB)3€
2-Tony Hawk 1 (CIB)3€
3-Themepark world (CIB)3€
4-Gex 3d: enter the Gecko (CIB)3€
5-Freestyle Scooter (CIB)3€

PS2:
6-Tony hawk pro skater 3 (CIB)3€
7-Ape Escape 2 (CIB)3€
8-Airblade (CIB)3€
9-Warriors of might and magic (CIB)3€
10-Ephemeral fantasia (CIB)3€
11-Exterminator. (CIB)3€
12-Kya: Dark lineage (CIB)3€
13-Donald Duck : Qauck Attack (CIB)3€
14-Capcom Classics collection: Volume 2 (CIB)5€ (niet van lot)
15-Medal of honour :European Assault (CIB)4€ (niet van lot)
16-herdy gerdy (CIB)3€

PC:
17-Myst masterpiece edition (CIB),2€ (niet van lot)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Binnenkort is er een garageverkoop in de buurt van waar ik woon :p kga daar toch eens kijken. Ken weinig retro enthousiaste mensen hier in omstreken.

Tzal wel weer noppes worden maja :woohoo:

Nirron

Legacy Member
reactor zei:
:eek:
F*ck man.
That sucks,en ge ziet ze nog maar weinig int wild vind ik.
Zeker boxed.
Die zal balen.

Ik zou er ook nie goed van lopen.
Vermoed hij dat het een opkoper was?

Denk het wel want hij vroeg of hij ze niet mocht overkopen en die man moest eens lachen.

craisin

Legacy Member
Laatste retro-verkoop: Turtles in Time PAL cart
Een paar maand terug bij een opkoper gevonden voor 10€ (wist volgens mij niet eens dat hij hem had), vandaag doorverkocht voor 35€. Hecht zelf weinig nostalgische waarde aan deze game (al vind ik hem best cool), dus voor de correcte prijs mocht ie wel weg.

Laatste retro-aankopen:
Phantom Hourglass voor de NDS - 15€
ClayFighter voor de SNES - 5€
Metroid Prime 2 voor de NGC - 5€

KillingRaptor

Legacy Member
Wacht eens hoor, je vindt hem cool maar toch verkoop je hem?
Dat gaat er niet in bij mij. :p

nervevar

Legacy Member
rommelmarkt oudenburg, veel volk en veel te warm. al bij al was het niet aangenaam wandelen.

Niet veel gevonden eigelijk qua games die me iets zeiden

-big box van battle chess
-ps1 007: the world is not enough

en pc versie van kolonisten van catan voor de vriendin

craisin

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Wacht eens hoor, je vindt hem cool maar toch verkoop je hem?
Dat gaat er niet in bij mij. :p

Bij mij komt "wel cool" overeen met "niet slecht."
Dus allesbehalve onmisbaar, en de vergelijking prijs-persoonlijke waarde kantelt meer in de richting van het financiële, ja. ;)

Retromania

Legacy Member
Idem in Oudenburg. Een jonge dame zien rondlopen met een minty NES Action set + games :( Zelf niets gevonden natuurlijk... Ze zag er niet direct het gamer type uit... Vorige week ook al een Boxed nes zien verkopen voor mijn neus, die ik vandaag op 2dehands zag staan. De doordeweekse lompe geldwolven verneuken een mens zijn hobby nogal met momenten. :(

JimmyPatterson

Legacy Member
barbapapa zei:
Laatste retro-verkoop: Turtles in Time PAL cart
Een paar maand terug bij een opkoper gevonden voor 10€ (wist volgens mij niet eens dat hij hem had), vandaag doorverkocht voor 35€. Hecht zelf weinig nostalgische waarde aan deze game (al vind ik hem best cool), dus voor de correcte prijs mocht ie wel weg.

Laatste retro-aankopen:
Phantom Hourglass voor de NDS - 15€
ClayFighter voor de SNES - 5€
Metroid Prime 2 voor de NGC - 5€


Dus je koopt iets om het daarna gewoon met winst te verkopen; het principe van een opkoper dus?

craisin

Legacy Member
Ik kocht het op dat moment niet met die bedoeling, nee. Dus niet lopen zeiken, want ik voel u al komen.

JimmyPatterson

Legacy Member
barbapapa zei:
Ik kocht het op dat moment niet met die bedoeling, nee. Dus niet lopen zeiken, want ik voel u al komen.


Dat maakt het natuurlijk een stuk beter :)
Weer iemand bij die ik voortaan ga negeren op dit forum; joy oh joy

Red2048

Legacy Member
junglist_clint zei:
zolang het maar niet is om te verkopen met veel winst is het goed ;)
Njet, dit zijn 'mijn 2 centen' om dit terug in circulatie te krijgen zonder mogelijke tussenkomst van profiteurs.:D

Benva1983

Legacy Member
Yuri zei:
Mis enkel nog de eerste. :(

En Amerikaans kan ik niet spelen, dus ga niet kijken voor de 2de...

Niet echt een "gamecollectorsmentaliteit" maar als je een gechipte ps1 hebt + rgb kabel kan je Amerikaanse games afspelen. Ik wil al zolang Chrono Cross bestellen omdat deze vanuit de USA niet zoveel kost...

Vandaag Game Mania geweest in Maastricht toch nog twee leuke games kunnen vinden:


522c5272.jpg


Deze heb ik paar dagen geleden in de Kringloopwinkel gevonden niets speciaals
http://i1168.photobucket.com/albums/r485/Benva83/b0861101.jpg

Ik verwacht nu nog volgende items in de bus
- Gex voor Sega Saturn
- Gex Enter the Gecko voor PS1

En als alles meezit kan ik morgen bij iemand een Sega Mega Drive met Mega CD afhalen (eindelijk na een jaar zoeken).

nog een leuk filmpje voor wie hem nog niet moest kennen
SNES vs Sega Genesis (Part 1) | Cinemassacre Productions :D

picasso123

Legacy Member
Heb mij een stuurke gekocht voor ps2 :) Heeft er iemand nog aanraders om met een stuurke te spelen buiten gran turismo 4?

red Bulleke

Legacy Member
Ik ben voor het eerst afgeweken van mijn vast bezoek aan Oudenburg net door de tegenvallende vondsten van de vorige jaren. Heb drie andere marktjes gedaan en 't heeft wel degelijk wat opgeleverd :D

Gameboy
Centipede (cib) €1
Fifa Soccer 97 (cib) €3
WWF King of the Ring (cib) €3
World cup USA 94 (cib) €3
Duck Tales (loose) €2
Donkey Kong land 3 (cib) + Micro Machines (loose) + Game boy (loose) €5

GBC:
Bugs Bunny Crazy Castle 3 (cib) €5
Suske en Wiske: De tijdtemmers (cib) €5

Psx
GTA Collectors Edition (mint, 100% compleet) €2

Xbox:
Ninja Gaiden (sealed) €2
Doom 3 (cib) €2
Star Wars Knights of the Old Republic II: (cib) €2

Yuri

Legacy Member
Benva1983 zei:
Niet echt een "gamecollectorsmentaliteit" maar als je een gechipte ps1 hebt + rgb kabel kan je Amerikaanse games afspelen. Ik wil al zolang Chrono Cross bestellen omdat deze vanuit de USA niet zoveel kost...

Ik dacht dat ik wel zo een Xploder liggen had voor ps1 waarmee ik importgames kan afspelen, maarja, moet zeggen dat ik niet zo hou van dat gepruts om niet Europese games af te spelen...

Nirron

Legacy Member
picasso123 zei:
Heb mij een stuurke gekocht voor ps2 :) Heeft er iemand nog aanraders om met een stuurke te spelen buiten gran turismo 4?

Reeksen

Gran Turismo
Need for Speed
Burnout
Midnight Club
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan