Archief - ut 2004 lagt bij mij :s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Legoblokje

Legacy Member
Kheb hier nu ut2004 installed, en ik ondervind soms toch wat haperingen als er veel actie is in sp.
meeste settings staan op medium maar zou dit spel normaal toch volledig op high moeten kunnen spelen denk ik :confused:

Weet iemand hoe dit komt of is dit normaal?

Herr_Kaiser

Legacy Member
voor de 9787245454587 keer laggen, heeft te maken met je connectie !

wa jij ondervind is geen lag, da ligt waarschijnlijk aan je video kaart Sapphire ATI RADEON 128 mb welke kaart is dit ? radeon 9800 pro, . . . . ??? ik vermoed van niet anders zou je wel hogere settings moeten aankunnen

SpeedyTurboZ

Legacy Member
install de laatste drivers eens van uwe radeon.... kan helpe.

Legoblokje

Legacy Member
tis ne 9800 pro :)
en connectie? explain.. ik speel et spel alleen sp he

Greetz :)

Davion

Legacy Member
zet uw geluid op Hardware 3D Audio in plaats van SOftware 3D Audio...

Metal-G

Legacy Member
@ Kaiser, :rolf:
da heeft 0,00 met zijn connectie te maken.
maar met zijn driver :whoohoo:

aardappelboom

Legacy Member
Legoblokje zei:
tis ne 9800 pro :)
en connectie? explain.. ik speel et spel alleen sp he

Greetz :)

lag ebt ge alleen as ge online speelt, en nie in sp in sp zijn et haperinge

en volges mij wordt metal-g ook nooit crewmember :p aloewel da em wel zou moge van mij ma wss gaat em nie anders doen dan banne hele dage lang :lol:

Yasutoko

Legacy Member
Scan je pc is op virussen/spyware, zorg dat je alle onnodige toepassingen op de achtergrond afzet... :)

iMpRo

Legacy Member
Hardware 3D Audio proberen
spyware scannen
nieuwe drivers installere
andere proggies afzetten
misschien iets met je scherm

SpArdA

Legacy Member
noobkillah zei:
*framedrops* *KUCH*

Nix framedrops.
Ik heb ne constante average fps (+- 130) in sp mar ik ervaar ook die haperingen, dit terwijl mp heel smooth draait.
Heb alle recente drivers, patches, virusvrij, heel de nest mar helpt allemaal nix.

ElGargamel

Legacy Member
ik ondervind dit ook, in sp TDM met 3 bots ga ik van 60 tot over de honderd soms

maar online in ons
zit ik in gevechten soms onder de 30fps

mijn resolutie staat op 1200*1024 en alle andere settings op zijn maximum,
(zodat ge het "holy shit" hoort bij uw instellingen)

voor system spec , zie sig

ik heb direct x 9b geinstalleerd me windows update
want heb net mijn pc geformateerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan