Archief - update servers!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NaaiT

Legacy Member
Euh banlist is wa geupdate, wie op 1 server gebanned was, is ze nu op alle twee.

Gunstn is unbanned geweest, Hooder mss binnenkort..


Kem ook es gezien naar da pbprobje op tdmserver, maar die server runt dus wel degelijk de laatste versie :s Nog es een manuële update geprobeert, qua versie zegt em etzelfde maar wie weet is die warning nu wel weg :)

Zeg mij as die er nog op zit of ni..

grtz

V3t3r@n

Legacy Member
mss die lijst eens bekijken en een paar bans weg doen??? :)

Bedoel dan van .be spelers ofzo, eens ons goed hart tonen? :p

NaaiT

Legacy Member
wil ik wel es doen, spelers die indertijd gebanned ware door buggebruik ofzo ;)

Springfield

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
wil ik wel es doen, spelers die indertijd gebanned ware door buggebruik ofzo ;)

blijven bannen, don't show mercy !!! :evil: :unsure:

imo 1 unbannen moet je iedereen unbannen het is voor iedereen het zelfde

TiM007

Legacy Member
das wel waar >_< imo zet er nog gewoon de banlist op enzo dan kan mn moeilijker cheeten op de telenet server!

Featherfoot

Legacy Member
nee, als ze echt gecheat hebben ofzo blijven ze maar geband, maar zo is nekeer da buggebruik, da mag unbanned worden

Springfield

Legacy Member
Featherfoot zei:
nee, als ze echt gecheat hebben ofzo blijven ze maar geband, maar zo is nekeer da buggebruik, da mag unbanned worden

ze moeten maar luisteren naar de admins tbh ze krijgen 1st een warning en als ze het blijven doen, is het zijn schuld dat hij geband is

MAXXUR

Legacy Member
mensen die da doen zien dan gewoon een message : banned from server, die denken: ja wtf, ze klikn da weg en zoeke een andere server uit de lijst...tenzij het iemand is die er echt mee zit da hij gebannd is, die mogen er weer op imo

V3t3r@n

Legacy Member
Mss Rafe unbannen, speelde onder domme nick
Macadoo -> Fucked by me ^^ :ironic:


:love:

Thobes

Legacy Member
:bow: :love: NAAIT! :love: :bow:

Eindelijk weer op TDM-server :p

Ik werd daar altijd gekickt, kreeg warnings enal... En 'k had geen zin om manueel te updaten, want op alle andere servers kon ik wel spelen.... :wtf:

Tenkjoe :)

^^pathfinder^^

Legacy Member
cheaters moeten gebanned blijven, maar buggebruik, een ban vr een paar dagen om ze bang te maken en dan trug unbannen ofzo

its all about intimidation :niceone:

Thobes

Legacy Member
DaJackal zei:
/pb_security 0
helpte ook ze

uhu,dan krijgde de warnings niet meer, dat ge in chatdinge zegt... (denk ik? :unsure: )

Ma, ik werd gekickt en kwam daar zo pb init failure enzo op...
Probs waren begonnen nadat ik format had gedaan....

lone.wolf

Legacy Member
Walking Fish zei:
uhu,dan krijgde de warnings niet meer, dat ge in chatdinge zegt... (denk ik? :unsure: )

Ma, ik werd gekickt en kwam daar zo pb init failure enzo op...
Probs waren begonnen nadat ik format had gedaan....

reinstall pb (patch 1.4 maw)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan