hcmaxim
Legacy Member
nog mensen hier die de game spelen?
wat is er goed/minder goed.
en hoever zit je al in career mode.
-ikzelf zit nu in jaar 7van de career mode als light heavyweight..
-zonet hall of fame gehaald
-31-5 is men record
-ben wfa champion geweest
-ufc light heavyweight (4 keer defended)
-zonet overgestapt naar de heavyweights..
oja ik speel op advanced niveau
laat maar horen
wat is er goed/minder goed.
en hoever zit je al in career mode.
-ikzelf zit nu in jaar 7van de career mode als light heavyweight..
-zonet hall of fame gehaald
-31-5 is men record
-ben wfa champion geweest
-ufc light heavyweight (4 keer defended)
-zonet overgestapt naar de heavyweights..
oja ik speel op advanced niveau
laat maar horen
