SiX
Legacy Member
Jow
Heb de laatste tijd terug wat tijd om te spelen, maar men niveau is serieus gedaald, zit in silver voor de moment.
TvZ krijg ik niet gewonnen als ze Mutas gaan, ook al maak ik massas turrets, marines en thors.
En als ik dan genoeg thors en marines heb om mutabals aan te gaan, komen ze met broodlords af in mijn base, terwijl ik aan de andere kant van de map zit.
Enige suggesties?
Grtz
Heb de laatste tijd terug wat tijd om te spelen, maar men niveau is serieus gedaald, zit in silver voor de moment.
TvZ krijg ik niet gewonnen als ze Mutas gaan, ook al maak ik massas turrets, marines en thors.
En als ik dan genoeg thors en marines heb om mutabals aan te gaan, komen ze met broodlords af in mijn base, terwijl ik aan de andere kant van de map zit.
Enige suggesties?
Grtz
