Archief - TTN (Team Telenet)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Herr_didi

Legacy Member
Bon
ik en enkele andere personen uit de bfv community hadden een klein idtje.

Wat zouden jullie er van vinden moest er een TN-team bestaan?
Hiermee zouden we dan bv op cb gaan ofzo

als er genoeg mensen reageren zal er verder gesproken worden over dit plannetje

grtz

Herr_didi

Legacy Member
die kunnen ng bestaan natuurlijk
maar tis gewoon een soort van "nationale selectie"
als ge begrijpt wat ik bedoel

Herr_didi

Legacy Member
tis vooral bedoeld voor mensen van de tn commu
Ni echt voor belgie

damee team telenet

Rapturo

Legacy Member
teambe ok
team telenet :eek:

No offence mor zoiets keur ik meteen af, denk niet dat ik het rap zou doen.

Die groep personen (soort clan) vertegenwoordigd dan telenet en kweetnie dat gaat vroeg of laat nen hoop ambras meebrengen, 'k voel het nu al aan mijn water :) .

Nee serieus een teambe wil ik steunen, zoals opnemen in de sticky en eventueel wars vermelden op irc. Mor een teamTN nope sry.
Wie weet wat gulder uit ga steken op tn server zelf of in wars. Dan ben ik diegene die het uiteindelijk op mijn dak ga kregen.

dus verander uw idee mor naar iets anders zoals een teambe

oberon_sedai

Legacy Member
Rapturo zei:
teambe ok
team telenet :eek:

No offence mor zoiets keur ik meteen af, denk niet dat ik het rap zou doen.

Die groep personen (soort clan) vertegenwoordigd dan telenet en kweetnie dat gaat vroeg of laat nen hoop ambras meebrengen, 'k voel het nu al aan mijn water :) .

Nee serieus een teambe wil ik steunen, zoals opnemen in de sticky en eventueel wars vermelden op irc. Mor een teamTN nope sry.
Wie weet wat gulder uit ga steken op tn server zelf of in wars. Dan ben ik diegene die het uiteindelijk op mijn dak ga kregen.

dus verander uw idee mor naar iets anders zoals een teambe

i totally second that. dees vraagt om serieuze troubles.

btw : zoals de meeste al in een clan zitten, gaje dikwijls een war mogen cancelen imo.

Tobi-ONE-KeNoBi

Legacy Member
de beste spelers zitten meestal in de grote clans, en die hebben nogal een druk war/training-schema en dus ni veel tijd voor andere wars nog... :)

m4nTiS

Legacy Member
+ als ge cb wilt gaan doen, dan zullen ze moeten kiezen...ofwel in Telenet clan of anders in huidige clan....want in 2 clans zitten mag niet als t over tzelfde spel gaat.

Keuze is dan rap gemaakt voor de meesten peis k


en voor de rest volledig akkoord met Raptor

DigitalOverdose

Legacy Member
Hoe gaat ge trouwens tactics maken? 'k Denk ni da veel mensen die al in ne clan zitten geneigd zulle zijn om veel suggesties te doen om de simpele reden dat ze ni graag ervaringen en ideeën van hun clan te grabbel gooien.

Bose

Legacy Member
DigitalOverdose zei:
Hoe gaat ge trouwens tactics maken? 'k Denk ni da veel mensen die al in ne clan zitten geneigd zulle zijn om veel suggesties te doen om de simpele reden dat ze ni graag ervaringen en ideeën van hun clan te grabbel gooien.

idd het idee is mss wel goed ma nie echt mogenlijk. alle ik bedoel als ge er een echte goei clan van wilt maken :p

Herr_didi

Legacy Member
idd
twas maar een id
dus tga ni echt door pesies eh
een team be gaat hetzelfde zijn eh
dan gaan er ngaltijd mense "moeten" stoppen me hun oude clan.

van mij moete nix
ge moogt...

ma swat
het id is dus niet goed

merci voor de meningen allemaal

SharkyXTS

Legacy Member
TeamBe is strijden voor uw vaderland en als de Belgische community onderling goed overeen komt (wat niet het geval was in BF1942) dan zal iedere clan/speler zich daarvoor inzetten, wat neerkomt op tijd maken en tactische stuff doorgeven.

[LRRP]Neo

Legacy Member
loool, zo dom idee... kijk nor teambe, tleeft lang bestaan zenne. dus dees wordt d'office een flop... . hangt da idee mor rap terug aan de kapstok. derbij met welke mensen wilde da dan maken? clanmembers hebben al genoeg aan 1 clan...

DieHarder

Legacy Member
wat kan ik hier nog op zeggen als twee wijze mensen alles wat gezegd kon worden reeds gezegd hebben, namelijk Raptor en Mantis, met wie ik het helemaal eens ben

m4nTiS

Legacy Member
DieHarder zei:
wat kan ik hier nog op zeggen als twee wijze mensen alles wat gezegd kon worden reeds gezegd hebben, namelijk Raptor en Mantis, met wie ik het helemaal eens ben



U been drinkin' again? :wtf:









:rofl:

[T-RAW]Freak

Legacy Member
DieHarder zei:
wat kan ik hier nog op zeggen als twee wijze mensen alles wat gezegd kon worden reeds gezegd hebben, namelijk Raptor en Mantis, met wie ik het helemaal eens ben

Slijmbal :p


Bwa, zoveel kwaad kan da toch ni?
Of ben ik zo verkeerd? :D

Lord_Skul

Legacy Member
nah

ik vind het tof da mensen op ideëen komen
vooral als ze zoude kunne werken
en waardoor de community in een schoon daglichtje terechtkomt

daarin blijf ik u steune Herr_didi

maar het zijn inderdaad de gevolgen van een team.tn
waar ik zeer ongerust in ben

dan gon kik weer veel wark ebbe :p

greets
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan