Archief - Trophy Platinum Club

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
StanTem zei:
Dat van dat 'ingeven' klopt niet. Er zijn profielen bij die al enkele maanden geen update hebben gehad.

Hmmm; net zo eentje gezocht:

6nwHm2d.png


ffkes manueel laten updaten:

Eriw4xV.png


Hoe die in de eerste plaats op de leaderboards is geraakt weet ik niet, maar het lijkt mij wel zo dat manueel ingeven er voor zorgt dat je in die wekelijkse updatecyclus terecht komt.

StanTem

Legacy Member
schredy zei:
Hmmm; net zo eentje gezocht:

6nwHm2d.png


ffkes manueel laten updaten:

Eriw4xV.png


Hoe die in de eerste plaats op de leaderboards is geraakt weet ik niet, maar het lijkt mij wel zo dat manueel ingeven er voor zorgt dat je in die wekelijkse updatecyclus terecht komt.

Volgens mij is dat dan slechts een bepaalde tijd. Na x aantal maanden niet inloggen of manueel de naam ingeven, en het wordt niet meer automatisch geüpdatet. Zoiets :p

schredy

Legacy Member
StanTem zei:
Volgens mij is dat dan slechts een bepaalde tijd. Na x aantal maanden niet inloggen of manueel de naam ingeven, en het wordt niet meer automatisch geüpdatet. Zoiets :p

Klinkt logisch. :niceone:

Genius

Legacy Member
Het zal mij wss ontgaan zijn maar waarom willen jullie zo graag zo veel platinum trophy’s binnenhalen?

(Serieus vraag nota bene, ik keur hier niemand zijn manier van gamen af!)

Reaper

Legacy Member
Genius zei:
Het zal mij wss ontgaan zijn maar waarom willen jullie zo graag zo veel platinum trophy’s binnenhalen?

(Serieus vraag nota bene, ik keur hier niemand zijn manier van gamen af!)

Het geeft wel wat voldoening om dat te kunnen zeggen, allez, bij sommige games dan. Meestal is de platinum het teken dat je 100% uit een game gehaald hebt, das toch waar ik het voor doe

MaximumOfBass

Legacy Member
Reaper zei:
Het geeft wel wat voldoening om dat te kunnen zeggen, allez, bij sommige games dan. Meestal is de platinum het teken dat je 100% uit een game gehaald hebt, das toch waar ik het voor doe

Inderdaad. Geeft ook soms (niet altijd natuurlijk) wel een doel om bepaalde dingen extra te doen die ik nooit anders zou doen. En sommige games zouden anders heel snel in de kast vliegen terwijl het eigenlijk wel goede games zijn.

Genius

Legacy Member
Dat snap ik maar ben ni mee om waarom sommige de meest debiele games spelen om toch maar plat te halen.

Soit, ieder zijn ding uiteraard.

Jonas89

Legacy Member
De echte Pro's kopen en spelen dezelfde game van verschillende continenten

:cool:

Je mag nog blij zijn dat ik het niet doe, haters :tongue:

GETHEZ

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ze kunnen niet allemaal Pro zijn zoals u hé

Gij zijt toch ook goed bezig ze...

Ik weet dat ik het al - tig keer heb herhaald, maar ge wilt er niks over kwijt... :p

Xtralecherus

Legacy Member
1L042254.png

God of War: Chains of Olympus
Platinum

Beetje een matige GoW vanwege het clunky combatsysteem en vervelende AI, soit op naar Ghost of Sparta!

DontKnow_id

Legacy Member
1L66b132.png


Platinum #60: Far Cry 5

Al een tijdje behaald, top game.
Kijk al uit naar de DLC.

DeeK

Legacy Member
# 2 :D


1L78e2ce.png

Ratchet and Clank

Zeer leuke game, heb me geamuseerd van de eerste tot laatste minuut met deze game.

lammeken

Legacy Member
#4 Far Cry 5

Voor mij echt een topgame. Zeker het einde was onverwacht en ik leefde al mee met het personage :p.
Enkel die arcade hoefde niet voor mij,vond dat niet echt een meerwaarde.

1L66b132.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan