Archief - TRC wallpaper contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Op dit forum worden er af en toe wat contests georganizeerd, van pictuning tot skins maken voor LFS, ik voeg er nu nog een toe: WALLPAPERS

*trommelgeroffel*
Dames en heren, laat mij u presenteren:

Dé wallpaper contest


Hier is hoe het in zijn werk gaat:

- Iedereen mag meedoen (zowel TRC'ers al niet TRC'ers dus ;)).
- Alle inzendingen* moeten tegen ten laatste woensdag 11 oktober verzonden zijn naar mij (via PM of MSN, ik bevestig de ontvangst ;)).
- De dag na de deadline komt er de voting-poll, die 1 week open zal zijn.
- Onderwerp van de wallpaper: TRC (Telenet Racing Community)

Hieronder enkele tips:

- Bouw je wallpaper op een resolutie van 1600*1200, dan kunnen we nog makkelijk verkleinen, terwijl vergroten kwaliteitsverlies meebrengt...
- Een foto van een auto kiezen en er TRC op schrijven kan iedereen, zorg er dus voor dat je wallpaper meer is dan zoiets.
- Aangezien het een racing community is, wordt aangeraden om in je wallpaper race-elementen te zetten (auto's, moto's, racetracks, ...).
- Als je niet over Photoshop beschikt, kan je ook The Gimp downloaden, dat is een gratis en legaal alternatief voor Photoshop.
- Gebruik het Arcade-font in je wallpaper: link.

*
- 1 inzending per deelnemer!
- De inzendingen moeten als een .jpg van 800*600 verzonden worden en er mag geen naam instaan van de maker.
- Maar bewaar je .psd-bestand, dit hebben we namelijk nodig om de wallpaper in verschillende resoluties te zetten.

Alvast veel succes!
EZ

sluysen

Legacy Member
is 11 oktober nie wa dichtbij?
gimp is aan het downloaden, kga eens proberen :)

edit:

die download werkt nie :sad:

128MB

Legacy Member
Leuk idee, dit hebben we nog niet gedaan sinds ik hier ben.
'k zal es beginnen denken.

[EZ]

Legacy Member
sluysen zei:
is 11 oktober nie wa dichtbij?
gimp is aan het downloaden, kga eens proberen :)

edit:

die download werkt nie :sad:
2 weken, zoek anders andere download-link via Google, da programma kan Photoshop belange nie evenaren, de functies zijn er wel, ma 't is veel ingewikkelder...
Maja, ge kunt is proberen he ;)

Scip zei:
ik ook :) (kga beginnen in heeel hoge resolutie <3)
Jep, da's 't beste, 1600*1200, da kunde dan nog verkleinen met bijna geen kwaliteitsverlies, terwijl vergroten vanuit 800*600 op niks gaat trekken :s

'k Ga da nog is in den beginpost ook zette ze :)

scipicore

Legacy Member
ge moet het ni heel druk maken eh :)

less is more!

*belangrijke vraag*

is het nu Telenet rac... of The rac...? ^^

[EZ]

Legacy Member
Idd ,less is more, ma nen foto uit Google pakken en der TRC opschrijven is nu nie echt het doel van deze contest...
En u belangrijke vraag is idd goeie vraag ;)

gwn TRC zou'k zegge :p

Ma op het forum staat er ook al "The ...", dus we zulle da ook maar doen zeker!? :unsure:

BuYcKi

Legacy Member
Mss kunde dit op Forum bij Events zetten ofzo ?

Ziet er echt wel :niceone: uit :)

[EZ]

Legacy Member
buycki zei:
Mss kunde dit op Forum bij Events zetten ofzo ?

Ziet er echt wel :niceone: uit :)
Komt in orde ;)

Ma misschien kunnen we de top 3 op de TRC site zette en de winnaar als POTM gebruike? ('k wou het u gistere op MSN vrage, ma 'k was't vergete :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan