[EZ]
Legacy Member
Op dit forum worden er af en toe wat contests georganizeerd, van pictuning tot skins maken voor LFS, ik voeg er nu nog een toe: WALLPAPERS
*trommelgeroffel*
Dames en heren, laat mij u presenteren:
Dé wallpaper contest
Hier is hoe het in zijn werk gaat:
- Iedereen mag meedoen (zowel TRC'ers al niet TRC'ers dus
).
- Alle inzendingen* moeten tegen ten laatste woensdag 11 oktober verzonden zijn naar mij (via PM of MSN, ik bevestig de ontvangst
).
- De dag na de deadline komt er de voting-poll, die 1 week open zal zijn.
- Onderwerp van de wallpaper: TRC (Telenet Racing Community)
Hieronder enkele tips:
- Bouw je wallpaper op een resolutie van 1600*1200, dan kunnen we nog makkelijk verkleinen, terwijl vergroten kwaliteitsverlies meebrengt...
- Een foto van een auto kiezen en er TRC op schrijven kan iedereen, zorg er dus voor dat je wallpaper meer is dan zoiets.
- Aangezien het een racing community is, wordt aangeraden om in je wallpaper race-elementen te zetten (auto's, moto's, racetracks, ...).
- Als je niet over Photoshop beschikt, kan je ook The Gimp downloaden, dat is een gratis en legaal alternatief voor Photoshop.
- Gebruik het Arcade-font in je wallpaper: link.
*
- 1 inzending per deelnemer!
- De inzendingen moeten als een .jpg van 800*600 verzonden worden en er mag geen naam instaan van de maker.
- Maar bewaar je .psd-bestand, dit hebben we namelijk nodig om de wallpaper in verschillende resoluties te zetten.
Alvast veel succes!
EZ
*trommelgeroffel*
Dames en heren, laat mij u presenteren:
Dé wallpaper contest
Hier is hoe het in zijn werk gaat:
- Iedereen mag meedoen (zowel TRC'ers al niet TRC'ers dus
).- Alle inzendingen* moeten tegen ten laatste woensdag 11 oktober verzonden zijn naar mij (via PM of MSN, ik bevestig de ontvangst
).- De dag na de deadline komt er de voting-poll, die 1 week open zal zijn.
- Onderwerp van de wallpaper: TRC (Telenet Racing Community)
Hieronder enkele tips:
- Bouw je wallpaper op een resolutie van 1600*1200, dan kunnen we nog makkelijk verkleinen, terwijl vergroten kwaliteitsverlies meebrengt...
- Een foto van een auto kiezen en er TRC op schrijven kan iedereen, zorg er dus voor dat je wallpaper meer is dan zoiets.
- Aangezien het een racing community is, wordt aangeraden om in je wallpaper race-elementen te zetten (auto's, moto's, racetracks, ...).
- Als je niet over Photoshop beschikt, kan je ook The Gimp downloaden, dat is een gratis en legaal alternatief voor Photoshop.
- Gebruik het Arcade-font in je wallpaper: link.
*
- 1 inzending per deelnemer!
- De inzendingen moeten als een .jpg van 800*600 verzonden worden en er mag geen naam instaan van de maker.
- Maar bewaar je .psd-bestand, dit hebben we namelijk nodig om de wallpaper in verschillende resoluties te zetten.
Alvast veel succes!
EZ

ad:
kben al begonnen op 3072*2034 

