Archief - transmog 911

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
Topicske voor transmogs, mensen die wat hulp nodig hebben om bepaalde slots te doen matchen van tier/offsets die ze willen laten transmoggen...

Op mijn priest heb ik nog full T6 (best in slot head voor cloth :love:), dus wellicht transmog ik dat. Denk dat ik gewoon nog moet zorgen voor een matching belt, weet niet van buiten welke ik momenteel heb. Ben atm niet thuis, kan zijn dat ik hier nog raad voor vraag :p
Als staff gebruik ik Benediction. Niet meer verkrijgbaar, en sexy looks. Reden te meer om te gebruiken dus. :cool: als MH + OH weet ik nog niet echt iets, maar mss Brutal Gladiator Mace en Reprieve...

Mijn warrior heb ik nog niks voor, mss eens T1 of T6 proberen farmen, die zien er wel goed uit.
Weet niet in welke mate BT soloable is als warrior (ofwel als prot, ofwel als arms, met solo-spec met Field Dressing + Blood Craze + Second Wind evt)... Archimonde is sowieso onmogelijk te solo'en als warrior neem ik aan =)
Zou graag een donkere/zwarte set hebben, zoals Brutal Gladiator set, maar meh, iedereen gaat daar prolly mee rondlopen. =)

Details

Legacy Member
kga voor full t6 op m'n druid of t7.5 .. t3 was echt zalig voor druids vindek en nuja t3 is niet meer te verkrijgen dan maar t7.5 als revamped I guess ^^

kheb nog full 7 - 8 - 9 - 10 - 11 en huidige 12 ook rondliggen voor te switchen :p

kmoet juist nog staff van archimonde dropped zien te krijgen ; (

Nariwari

Legacy Member
Ah zo, 't zijn enkel de tiers die gebruikt kunnen worden? Ik speel al enige tijd niet meer, maar naar deze transmog-feature verlangde ik al lang. :)

EryciusPuteanus

Legacy Member
Zoro zei:
Ah zo, 't zijn enkel de tiers die gebruikt kunnen worden? Ik speel al enige tijd niet meer, maar naar deze transmog-feature verlangde ik al lang. :)

Enkel items met stats (dus op z'n minst green items) die geen legendary zijn komen in aanmerking. Ook zullen enkele silly items (zoals de deegrol van Cookie, of het invisible breastplate) uitgesloten worden van transmogrification

Shrimpy

Legacy Member
Ik heb eens rondgekeken naar gears dat bij Worgen Deathknights passen... Ik heb spijt dat ik een racechange heb gedaan..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan