Archief - TrackMania 2: Canyon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MJ]

Legacy Member
Als we nog suggesties vr tracks mogen doen:

Eternity by thesammon
Smoking gun by dave

CEBASA

Legacy Member
Mijn nick is tuser

Topspel tot nu toe, al kijk ik uit naar de gratis uitbreidingen en de eigen wagens..

nexonion

Legacy Member
zalig spel en werkt vlekkeloos met PS3 controller (ik haat de pijltjes van mijn razer keyboard)

tgc_9012

Legacy Member
Nog mensen bij wie de trilfunctie niet werkt met een wired xbox 360 controller?

Enygm

Legacy Member
Ik heb daarnet de 'offical times' ontdekt. Paar kleine vraagjes:
- Klopt het dat je dit zoveel keer kan proberen als je wil, maar dat je tussen de verschillende pogingen X aantal minuten moet wachten (klokje rechts)
- Deze ranking is enkel op basis van wat je in singleplayer doet en heeft dus niets te maken met je ladder points van de multiplayer map

Ik moet wel zeggen dat die singleplayer veel uitdagender is door de 9lives groep. Nu wil je niet enkel bij een multiplayer bovenaan eindigen, maar ook bij een singleplayer :)

XPlosiv

Legacy Member
True, ik vind het wel gigantisch irritant dat er zoveel tijd tussen official tries zit :)

Nickjeuh

Legacy Member
Het verrast mij dat'r niemand anders problemen had met installen. Bij mij freezde de installer telkens weer als ik aan het installeren was.
De oplossing was om een andere installer te gebruiken waarvan de link op maniaplanet forum stond.

Op zich heb'k niets tegen de timer, 't schijnt dat de popup ervan wel redelijk irritant is maar ik zal wel zien als'k aan het spelen ben :p

Nickname: coolsnake

Drewie

Legacy Member
waar kan ik de rankings volledig bekijken? kan per zone enkel maar de top 12 zien...

CEBASA

Legacy Member
Nickjeuh zei:
Het verrast mij dat'r niemand anders problemen had met installen. Bij mij freezde de installer telkens weer als ik aan het installeren was.
De oplossing was om een andere installer te gebruiken waarvan de link op maniaplanet forum stond.

Op zich heb'k niets tegen de timer, 't schijnt dat de popup ervan wel redelijk irritant is maar ik zal wel zien als'k aan het spelen ben :p

Nickname: coolsnake

Ik had er ook problemen mee. Dan maar opnieuw gedownload en dan ging het wel...

RedWing

Legacy Member
iemand de meer weet over locaters voor een costum car skin?

volgens mij werk thet nie bij mij :P

3 - What is a locator and where to install it?

A locator is a way to lower the amount of data transfered via p2p.
If you're playing on a server with 20 people, data transfer might take a long time and other players won't see your skin immediately.
That's why locators are useful. They're basically telling the game that your skin is available on a website and that it would be better downloading it from there rather than from your own PC.

To make a locator, you first have to create a txt file. Open this file and paste the URL that points to the location of your content file on the internet.
Save the txt document and change its name to that of your content file. For example if your content file is named "MyAwesomeSkin.zip", you must change the name of the txt file to "MyAwesomeSkin.zip.loc" which contains the URL "http://www.mysite.com/MyAwesomeSkin.zip".
To create a locator for a Pack file, you have to do exactly the same: If your Pack is named "MyAwesomeMod.Skin.Pack.Gbx", the locator must be named "MyAwesomeMod.Skin.Pack.Gbx.loc".
The URL inside the locators must start with 'http://' and it is possible to have more subfolders in the path (http://www.mysite.com/dir1/dir2/dir3/MyAwesomeSkin.zip for example).

Enygm

Legacy Member
RedWing zei:
iemand de meer weet over locaters voor een costum car skin?

volgens mij werk thet nie bij mij :P
Zoals we daarnet gezien hebben werkt het wel hè. Mooie skin trouwens. (en proficiat met de records, je was in vorm :niceone: )

Enygm

Legacy Member
[MJ];15383617 zei:
Als we nog suggesties vr tracks mogen doen:

Eternity by thesammon
Smoking gun by dave

We hebben ze daarnet voorgesteld aan de admin van futureweb en hij heeft ze op de server geplaatst. smoking gun is wel een geinige track. (de andere heb ik nog niet gespeeld)

RedWing

Legacy Member
Enygm zei:
Zoals we daarnet gezien hebben werkt het wel hè. Mooie skin trouwens. (en proficiat met de records, je was in vorm :niceone: )

Hehe zeker weten :P

Kheb weer een geslaagd avondje Canyon racing achter de rug met de 9lives community :P

---->>> meer van dat ! :D

tot morgen ^^

Rage

Legacy Member
sypro9000 zei:
Hoe rijden de meeste hier ? Controller of keyboard ?

keyboard. het voordeel van een controller is dat ge analoog kunt sturen. Met keyboard moet ge tappen op links/rechts. Geen verschil normaal gezien. Persoonlijk kan ik niet rijden met een gamepad.

BleKKie

Legacy Member
Gamepad en met de analoge stick hier, en gaat vrij goed (speelde TMNF ook al zo)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan