Archief - TrackMania 2: Canyon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
[MJ];15362310 zei:
Jammer dat je weer niet met pc-banking kan betalen.

Is er iemand met een kbc-rekening en PP/visa die t als cadeau wil sturen? Ik stort op voorhand en uiteraard hoeft je t niet gratis te doen.

Maak gewoon een PP account aan?

tuner111

Legacy Member
[MJ];15363000 zei:
pff, voor die ene keer dat ik dat dan nodig heb...

idd, zou dit ook graag kopen. maar voor die ene keer een pp aanmaken + heb geen vertouwen met online kopen. na dat met sony :(

kunne ze da nu niet gewoon op nen dvd verkopen

belgianreaver

Legacy Member
tuner111 zei:
idd, zou dit ook graag kopen. maar voor die ene keer een pp aanmaken + heb geen vertouwen met online kopen. na dat met sony :(

kunne ze da nu niet gewoon op nen dvd verkopen

online kopen is nog nooit zo veilig geweest als nu.
Ik koop tegenwoordig bijna alles online met mijn kredietkaart, je kan je niet voorstellen hoe handig dat is.
Je hebt meer kans om op straat overvallen te worden dan dat je gegevens van je bankrekening worden doorgegeven op het internet, en dan hebben we het nog over de algemene sites, nu gaat het over paypal, wat toch wel een van de veiligste manieren is om online te betalen.

Drakenjager

Legacy Member
Komt de game uit op de mac? en kan ik trackmania nu al kopen voor de mac?

Enygm

Legacy Member
ALs ik zocht kwam ik hierop terecht: Google

Blijkbaar zit er geen Mac-versie in het verschiet, maar spelen velen de eerste via een hulpprogramma. Misschien best even wachten met de aankoop tot je zeker weet dat het lukt.

Enygm

Legacy Member
Aan iedereen die er deze namiddag weer bij was: het was weer gezellig. Een superspel, maar met jullie erbij is het nog leuker. Tot zo snel mogelijk :)

RedWing

Legacy Member
Enygm zei:
Aan iedereen die er deze namiddag weer bij was: het was weer gezellig. Een superspel, maar met jullie erbij is het nog leuker. Tot zo snel mogelijk :)

We hebben inderdaad een paar mooie races gespeeld :p kvond het enorm leuk :P to de volgende ;) ( ik blijf wel nog wa op future web deze avond )

grtz

u4ea

Legacy Member
Hmm, daarjuist een berichtje gekregen, "Congratulations, u reached 2000 LP" en dan iets van dak 100 planets krijg.

Uitleg iemand?:p

Enygm

Legacy Member
wim_gunner zei:
Hmm, daarjuist een berichtje gekregen, "Congratulations, u reached 2000 LP" en dan iets van dak 100 planets krijg.

Uitleg iemand?:p

Hihi, ik log net in en ik krijg dezelfde melding (maar 4000 LP)
Als ik me niet vergis betekent 'Planets' het virtuele geld in TM. Hiermee zou je extra skins enzo kunnen kopen en ook advertentieruimte. (Maar ik heb geen flauw idee waarvoor dit dient)

Ik heb wel gemerkt dat je ook groepen kunt creëren. Vorige week dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om een groep '9Lives' te maken, maar dat kost dus 200 Planets. Wat die groep doet, dat weet ik ook niet. Bijgevolg heb ik het maar niet gedaan. Woensdag komt het spel officieel uit en ik hoop dat dit allemaal in de manual staat :)

u4ea

Legacy Member
Juist effe op futurewebs gespeeld, was wel plezant, goeie maps, goeie muziek af en toe ook:p

RedWing

Legacy Member
Enygm zei:
Hihi, ik log net in en ik krijg dezelfde melding (maar 4000 LP)
Als ik me niet vergis betekent 'Planets' het virtuele geld in TM. Hiermee zou je extra skins enzo kunnen kopen en ook advertentieruimte. (Maar ik heb geen flauw idee waarvoor dit dient)

Ik heb wel gemerkt dat je ook groepen kunt creëren. Vorige week dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om een groep '9Lives' te maken, maar dat kost dus 200 Planets. Wat die groep doet, dat weet ik ook niet. Bijgevolg heb ik het maar niet gedaan. Woensdag komt het spel officieel uit en ik hoop dat dit allemaal in de manual staat :)

zou inderdaad vet zijn om een groep voor 9 lives op te starten en dan logos maken en costum car skins met photoshop yeee :P

VV@rl()rd

Legacy Member
Vriend van mij zei dat ik daar ook eens moest opgaan, derjuist toch paar leuke races gehad :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan