Archief - Toy Story 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gonzo

Legacy Member
Heb 'm ook eens besteld.
Zelfs al ben ik niet echt een grote fan van TS... Platformers :love:

Veel teveel leuke games de laatste (en komende) maanden :p

Pino87

Legacy Member
Gonzo zei:
Heb 'm ook eens besteld.
Zelfs al ben ik niet echt een grote fan van TS... Platformers :love:

Veel teveel leuke games de laatste (en komende) maanden :p

Waar besteld? :D

Goldrusher

Legacy Member
Platinum zal het niet worden, de trophy Sneaky Sneaky is mij veel te frustrerend.

cyclops jelle

Legacy Member
Goldrusher zei:
Platinum zal het niet worden, de trophy Sneaky Sneaky is mij veel te frustrerend.

tumblr_lmghxzW1l91qkg91vo1_500.jpg

GETHEZ

Legacy Member
Goldrusher zei:
Platinum zal het niet worden, de trophy Sneaky Sneaky is mij veel te frustrerend.

die vond ik juist een van de plezantste die er tussen zat...

ik had hem na een goed uur...

lekker stealth ... :D

WarBlade

Legacy Member
Goldrusher zei:
Zeer goed. Op alle gebied.

- sfeer van de films zit er dik in, echt een game met liefde gemaakt (was 2.5 jaar in ontwikkeling, da's langer dan Uncharted 3)
- graphics zijn zeer goed (alle speelgoed ziet er exact uit als in de films + geen jaggies + geen pop-up + zo goed als nooit frame drops)
- platforming en level design is best knap, sommige stukken speel je met drie characters tegelijk (à la Trine)
- het open-world gedeelte is echt enorm groot, zowel qua oppervlakte als qua opdrachten en extra levels
- er is splitscreen

Damn, dat klinkt goed! :) Wel zalig dat het er hetzelfde uitziet als de films! Altijd al een fan geweest van de films, die hebben gewoon iets speciaal! :)

Goldrusher

Legacy Member
gethez zei:
die vond ik juist een van de plezantste die er tussen zat...

ik had hem na een goed uur...

lekker stealth ... :D
Stealth op zich is plezant, maar enkele van die jumps tussen spotlights zijn gewoon ziekelijk moeilijk. Als je dan nog eens telkens opnieuw het halve level moet herspelen - voor die trophy - dan wordt het al snel een pak minder plezant. :baard:

Gonzo

Legacy Member
*zucht* blijkbaar zit ik met ne glitch in de ToyBox.
Na het openbreken van de dam, krijg je een missie van da madammeke: een school bouwen. "School's in session". Ik heb de school gebouwd maar de missie geraakt niet completed :cry: Zal mogen herbeginnen vrees ik.

Goldrusher

Legacy Member
Is dat niet de missie waarvoor je wat mensen in die school moet gooien met een aantal kostuums ?
Al eens gewoon iemand in de school gegooid ?

Ik zou gewoon verderspelen, komt wel in orde.

Gonzo

Legacy Member
Enige uitleg die er staat is 'build a school' :s

School's in Session
Talk to Bo Peep, then proceed to Al’s Toy Barn kiosk. Purchase the school and the mission is complete.
Bron

:(

Gonzo

Legacy Member
Heb een nieuwe toyboy gestart, school gebouwd, en daar was de missie wel meteen completed na het bouwen. Ook een hele reeks andere gebouwen unlocked die ik in de andere niet kreeg. Was dus effectief een glitch... Beetje stom, had al meer dan de helft v/d gold stars in mijn vorige...

BuYcKi

Legacy Member
Had ook iets raars ik.
Maar heb dan eens opnieuw opgestart zodat het mijn oude save laadde.

Zitten een paar foutjes in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan