kaby
Legacy Member
het is zoals zed al zei een soort festival dat te klein is om nationale bekendheid te genieten, zoiets als kandarock in boom bv.
en als je het echt wilt weten had een google search u gemakkelijk kunnen helpen, wel een beetje je verstand gebruiken en de mogelijkheid van een tipfout niet uitsluiten, eerste link bij kallerock :
Dit jaar gaan we met ons jeugdhuis een klein festivalletje op poten zetten: Kallerock!
Hier komen in openlucht (achter het jeugdhuis) een zestal groepjes optreden, namelijk: The Reflection, Piddle, The Goldfish liberation front, Underflow, Tony & De Hangmatten en Fenix(coverband)!
En na de optredens wordt er in het jeugdhuis een afterparty verzorgt door DJ Fix it man!
Iedereen is natuurlijk van harte welkom!
Het gaat dus door op zaterdag 28 augustus 2004 aan het Jeugdhuis De kaller te Zutendaal (Limburg)!
Aanvang optredens is voorzien om 16u en de deuren gaan open om 15u!
Inkom bedraagt €4 voor leden en €6 euro voor niet leden!
vowla, daarvoor hoef je geen debiele replies te posten, now begone
en als je het echt wilt weten had een google search u gemakkelijk kunnen helpen, wel een beetje je verstand gebruiken en de mogelijkheid van een tipfout niet uitsluiten, eerste link bij kallerock :
Dit jaar gaan we met ons jeugdhuis een klein festivalletje op poten zetten: Kallerock!
Hier komen in openlucht (achter het jeugdhuis) een zestal groepjes optreden, namelijk: The Reflection, Piddle, The Goldfish liberation front, Underflow, Tony & De Hangmatten en Fenix(coverband)!
En na de optredens wordt er in het jeugdhuis een afterparty verzorgt door DJ Fix it man!
Iedereen is natuurlijk van harte welkom!
Het gaat dus door op zaterdag 28 augustus 2004 aan het Jeugdhuis De kaller te Zutendaal (Limburg)!
Aanvang optredens is voorzien om 16u en de deuren gaan open om 15u!
Inkom bedraagt €4 voor leden en €6 euro voor niet leden!
vowla, daarvoor hoef je geen debiele replies te posten, now begone

