Archief - tournie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kaby

Legacy Member
het is zoals zed al zei een soort festival dat te klein is om nationale bekendheid te genieten, zoiets als kandarock in boom bv.

en als je het echt wilt weten had een google search u gemakkelijk kunnen helpen, wel een beetje je verstand gebruiken en de mogelijkheid van een tipfout niet uitsluiten, eerste link bij kallerock :



Dit jaar gaan we met ons jeugdhuis een klein festivalletje op poten zetten: Kallerock!

Hier komen in openlucht (achter het jeugdhuis) een zestal groepjes optreden, namelijk: The Reflection, Piddle, The Goldfish liberation front, Underflow, Tony & De Hangmatten en Fenix(coverband)!

En na de optredens wordt er in het jeugdhuis een afterparty verzorgt door DJ Fix it man!

Iedereen is natuurlijk van harte welkom!
Het gaat dus door op zaterdag 28 augustus 2004 aan het Jeugdhuis De kaller te Zutendaal (Limburg)!
Aanvang optredens is voorzien om 16u en de deuren gaan open om 15u!
Inkom bedraagt €4 voor leden en €6 euro voor niet leden!


vowla, daarvoor hoef je geen debiele replies te posten, now begone

waffel

Legacy Member
onbekend is meestal slecht :)
goeie artieste gaan naar bekende plaatse :)

nogatsira

Legacy Member
waffelaar zei:
onbekend is meestal slecht :)
goeie artieste gaan naar bekende plaatse :)

'goeie artiesten' zijn de commerciële meestal; minder commerciële, en dus ook minder bekende, zijn daarom ni minder goe.

Zedjah

Legacy Member
nogatsira zei:
'goeie artiesten' zijn de commerciële meestal; minder commerciële, en dus ook minder bekende, zijn daarom ni minder goe.
je stelt het correct, maar sommige mensen tonen een openlijke haat tegen commerciele artiesten, en da is ook ni correct =)
Commercieel wil ook ni noodzakelijk zeggen slecht :)

falafel

Legacy Member
Chapeau als je de hele ultratop50 kan uithouden. Ik begin meer en meer een openlijke haat tegen commerciele muziek te krijgen hoor, en das niet om mee te lopen ofzo.

Iemand Gunther & the sunshine girls - dingdongsong al gehoord? :doh:

waffel

Legacy Member
falafel zei:
Chapeau als je de hele ultratop50 kan uithouden. Ik begin meer en meer een openlijke haat tegen commerciele muziek te krijgen hoor, en das niet om mee te lopen ofzo.

Iemand Gunther & the sunshine girls - dingdongsong al gehoord? :doh:


eingelijk is da wel waar wa ge zegt de laatste tijd da muziek maakt me slecht
muziek zoals da van silver en al die meide bjuurk en al die homo liekes van groepe als five, mense als britney spears aah

Ik luister nu infeite ook naar niet-commerciele muziek :p
Ma bij een onbekende festival is het niet commercieel. Dus 9 op de 10 keer heb je slechte groepen

isucksOhaRd

Legacy Member
Zolang et maar geen vette r&b is, ist goed :ironic:
Man ik kan geen ****** meer zien n/o



ze stinken :unsure:

Ehh, laat maar, gewoon slechte muziek da :/ Folk ben ik ook ni voor, en boysbands....kuch

falafel

Legacy Member
naar radio luister ik dan ook nooit of te nimmer meer, zelfde voor muziekzenders (r&b, r&b, r&b, r&b, ander genre, r&b, r&b, r&b, ander genre, ...). Enkel switch op studio brussel vrijdag- en zaterdagavond is nog de moeite om op te zetten

waffel

Legacy Member
tenigste liedje da ik nog wa goe vind nu is tipsy :p
ma vo de rest bjuuurk

Zedjah

Legacy Member
falafel zei:
Chapeau als je de hele ultratop50 kan uithouden. Ik begin meer en meer een openlijke haat tegen commerciele muziek te krijgen hoor, en das niet om mee te lopen ofzo.

Iemand Gunther & the sunshine girls - dingdongsong al gehoord? :doh:
U2 is commercieel
Morrissey is commercieel
dEUS is commercieel
Admiral Freebee
Flip Kowlier


Edoch, ze staan niet in den ultratop ;p
Ultratop is voor pubers die int echt nog nix gezien hebben en daarom vertrouwen op tetn zien op TMF ;_;

kaby

Legacy Member
Zedjah zei:
U2 is commercieel
Flip Kowlier


Edoch, ze staan niet in den ultratop ;p


omdat ze *nu* geen single hebben die veel gedraaid worden

en ffs, het hele ultratop suckt gezever is echt wel belachelijk, precies of de gemiddelde niet commerciele groep beter is, die worden alleen door minder mensen gesmaakt ...

vyeate

Legacy Member
als ge echt commercieel wil worden hebt ge geld nodig en das iets wat vele zangers niet hebben,bv 50cent diene klojo is alleen bekend geworden omdat hij hulp kreeg van eminem,tis alleen maar tiesto tiesto tiesto,terwijl ik veel betere trance,dance,dj's ken,en als ik het aan een tiesto fan laat horen gaan ze akkoord dat tiesto suckt


same for rap,ze staan daar met gouden kettingen en shit en iedereen krijgt daardoor ne hekel aan hip hop :doh: :doh: :doh: als ge goeie rap wil,dl iets van big L,krsone,...

Hellrabbit

Legacy Member
kaby zei:
omdat ze *nu* geen single hebben die veel gedraaid worden

en ffs, het hele ultratop suckt gezever is echt wel belachelijk, precies of de gemiddelde niet commerciele groep beter is, die worden alleen door minder mensen gesmaakt ...


commerciele muziek is slecht omda ge alleen succes kunt hebben door elkander na te doen en door zoveel mogelijk volk tegelijk aan te spreken (door zoveel mogelijk voorgekauwde rommel te maken)

niet-commerciele muziek blinkt meestal uit in originaliteit, en het scherpe kantje

Zedjah

Legacy Member
Hellrabbit zei:
commerciele muziek is slecht omda ge alleen succes kunt hebben door elkander na te doen en door zoveel mogelijk volk tegelijk aan te spreken (door zoveel mogelijk voorgekauwde rommel te maken)

niet-commerciele muziek blinkt meestal uit in originaliteit, en het scherpe kantje
Vertel me je dat Kowlier niet origineel is, en dat hij geen scherp kantje heeft?
En toch is ie commercieel.

Musk

Legacy Member
jama tesla, kallerrock is maar klein eh, da zijn allemaal mensen uit de streek, dj fix it man is mn broer btw :)
en da gaat vet zijn ;_;
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan