Archief - topspin + bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Patman

Legacy Member
ik heb dus een 4 dagen geleden topspin gekocht en ik vind het een bom van een spel

ik heb het al 4 dagen continu gespeeld, echt een goed spel maar er zijn zoveel bugs.
al dan niet ergerlijke


-wanneer je rechtdoor sliced op een opslag bots mijn bal altijd tegen een onzichtbare muur waardoor ik het punt verlies...
-in een spel verdwijnt de bal gewoon...
-in een spel slaat iemand in het net en het spel wordt niet stilgezet, dus de spelers blijven alert staan... dan moet je naar de bal lopen en x indrukken en van de grond schrapen zodat de tegenpartij zoiezo wint...
is echt irritant wanneer je matchbal hebt van een grandslam en zo verliest :sad:


zijn er al updates gekomen voor dit spel want het begint tegen te steken

fixer187

Legacy Member
De eerste bug heb ik ook al tegengekomen, wanneer je dus over dine paal sliced, de andere heb ik zelf nog niet tegen gekomen maar wel al van gehoord.
Een klein grafisch bugje is wanneer je stil staat wanneer de n tegenstander gaat serveren zijn er bibberingen van het character.
Naar mijn wete zijn er nog geen updates.

chief_tequila

Legacy Member
ik heb het spel al maanden en heb nog geen één bug tegen gekomen, loopt heel gewoon en zo'n rare dinge gebeuren gelukkig niet bij mij

TimeFtw

Legacy Member
mja ik heb het ook al gehad zo je speelt gewoon een nogal ferm gekruiste topspin bal terug langs dat paaltje, hij gaat binnen maar toch ben je het punt kwijt :|

maar toch ik amuseer mij enorm met dat spel vooral op dubbel samen met een maat op live!

Rh1n0

Legacy Member
Ik heb nog geen enkele bug ondervonden die jij hierboven beschrijft. Ik heb wel al enkele keren gehad dat mijn bal tegen de scheidsrechters stoel botst omdat mijn hoek zo schuin was.

Echt een topgame, maar van bugs heb ik weinig gemerkt ...

RipTor

Legacy Member
Even een vraag hierover (wss domme).
Als er zo van die patches voor een game uitkomen moet ge dan ook Live hebben om die te kunnen afhalen of is het voldoende dat uwe xbox aan het net hangt?

fixer187

Legacy Member
Live is noodzakelijk...maar soms komen er downloads op cd in een boekje, weet niet dat dit ook voor updates geld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan