mazonemayu
Legacy Member
ik kan er inderdaad trouwens zelf van getuigen, dat in een full set jaren werk kruipt, om nog maar te zwijgen van de (tien) duizenden euros; en als ge dan eenmaal klaar bent is er toch altijd nog wel iets anders van die console te verzamelen, limited editions, de console zelf in verschillende kleuren, joysticks in verschillende smaken (
) en noem maar op.
on the other hand: tot hier toe blijft het leuk, & een verzamelaar zn werk zit er nooit echt op
) en noem maar op.on the other hand: tot hier toe blijft het leuk, & een verzamelaar zn werk zit er nooit echt op

(enfin, ikke toch) ...