UnD3RD0G
Legacy Member
neenee, over een van mn enigste killz-=2H@RD2KiLL=- zei:hij heeft het over aE vs LA denk ik sylvie![]()

btw, mn weingie kills = slechte tactics

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neenee, over een van mn enigste killz-=2H@RD2KiLL=- zei:hij heeft het over aE vs LA denk ik sylvie![]()


true. Lars wordt gekilled: " Ma da kan ni, fu, dikke nerd, da kan NOOIT, dikke cheater, fu, echt ni hé, ECHT NI "nofunatall zei:ik ben veel erger![]()

she is still working...RaDiCaLSoLuTiOn zei:Ik heb me kapot gelache me de freak die ze nmuis molesteerd op LCD. Draad vastpakken op de tafel bashen en dan verwonderd zijn da ze nie werkt...
bangelijk, meer van da

Eternity zei:Doet me denken aan icct ventrilo![]()
}SkiF{=Dris$0r= zei:amai niveel mensen posten op forum, iedereen terug te druk bezig me school zeker![]()
SAinT zei:vroeger wassek ook zo maar ge legt er u soms gewoon bij neer dat tac ops zijn fouten heeft ...