Archief - tnserver = fun

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sgt Spoon

Legacy Member
>(behalve sommige die beginnen schieten als ze je geen
>pickup geeft ik noem geen namen )

Wel, die gast zijn opmerking was dat je net voor zijn neus wegvloog terwijl hij een pickup gevraagd had. Ge hebt mij dit ook al 2 keer gelapt. Ge staat dan blijkbaar geduldig te wachten terwijl ik een ganse weg moet wandelen om tot bij u te geraken, en NET voor ik bij u ben vliegt ge weg :confused: :tongue:

Maar om toch ff bij het topic te blijven : op de telenet server hebt ge inderdaad als er veel volk is een betere teamplay dan op de meeste public servers (buiten dan de helipiloten die met uw voeten spelen, ik noem geen namen :naughty: ) Sinds ik die server ken speel ik enkel op gewone public servers als er geen volk op de tn server zit.

vishnusixclix

Legacy Member
Sgt Spoon zei:
>(behalve sommige die beginnen schieten als ze je geen
>pickup geeft ik noem geen namen )

Wel, die gast zijn opmerking was dat je net voor zijn neus wegvloog terwijl hij een pickup gevraagd had. Ge hebt mij dit ook al 2 keer gelapt. Ge staat dan blijkbaar geduldig te wachten terwijl ik een ganse weg moet wandelen om tot bij u te geraken, en NET voor ik bij u ben vliegt ge weg :confused: :tongue:

Dude, give it a rest...

Misverstanden bestaan, en ik ben er zeker van dat didi het niet tegen of over jou gaf. Bij mij gebeurt het zo goed als altijd als ik niet onder mijn nick VishnuSixDix speel

Dus verbloem de zaken ook niet :)

Zeke Anderson

Legacy Member
Zoals ik al zei : ik vind de teamplay redelijk goed op de tnserver.

Spijtig genoeg heb ik moeten vaststellen dat dit soms ook niet zo is :sad:

Gisterenavond op tnserver :

* op Con Thien : iedereen van NVA goed aant spelen behalve 2 --> deze vonden het leuk om te racen :doh:
* een zekere piloot die het vertikte om mij als co-piloot mee te nemen :wtf: . Misschien ben ik niet goed genoeg :sad:


Toch blijf ik er bij dat er meestal goede teamplay is. Uitzonderingen die de regel bevestigen.

dibo

Legacy Member
Zeke Anderson zei:
* op Con Thien : iedereen van NVA goed aant spelen behalve 2 --> deze vonden het leuk om te racen :doh:

Ik vind persoonlijk ook dat dergelijke dingen niet op zijn plaats zijn op een server waar de meeste Vlaamse BFV'ers naartoe komen om eens goed te spelen. Evenals "only infantry" of "knives only"... :unsure:
Dan ben ik de eerste om er eens met een tank door te gaan crossen, want voor zo'n dingen moet je op je eigen servertje zijn. ;)

Sgt Spoon

Legacy Member
Zeke Anderson zei:
* op Con Thien : iedereen van NVA goed aant spelen behalve 2 --> deze vonden het leuk om te racen :doh:

Een setje landmijnen maakt zo'n races veel uitdagender ;)

Slim_Shady

Legacy Member
* op Con Thien : iedereen van NVA goed aant spelen behalve 2 --> deze vonden het leuk om te racen :doh:

laat ze dan racen , ze kunnen het ons niet kwalijk nemen als we hun afknallen, da is uiteindelek de bedoeling van het spel ;)

* een zekere piloot die het vertikte om mij als co-piloot mee te nemen :wtf: . Misschien ben ik niet goed genoeg :sad:

ge hebt van die clans die altijd bij elkaar willen vliegen

Seraph

Legacy Member
Slim_Shady zei:
ge hebt van die clans die altijd bij elkaar willen vliegen

En mensen hun choppers doen kantelen vinden ze ook redelijk leuk, bende kinderen.

vishnusixclix

Legacy Member
Seraph zei:
En mensen hun choppers doen kantelen vinden ze ook redelijk leuk, bende kinderen.

of in de little bird rond hun as zitten draaien tegen 200 per uur... :ironic:

Tyken

Legacy Member
Het enigste dak goe vin aan die tnserver is als je zo om 12 uur ga gaan fragge en als er zo maar 6 man derop zit. dan stel je voor om een "only knife fight" te organiseren. was soms wel nog dikke fun

pr!tcorr3ctor

Legacy Member
Slim_Shady zei:
* op Con Thien : iedereen van NVA goed aant spelen behalve 2 --> deze vonden het leuk om te racen :doh:

laat ze dan racen , ze kunnen het ons niet kwalijk nemen als we hun afknallen, da is uiteindelek de bedoeling van het spel ;)


[/size]



hehehe was onze rally race nie hoogstaand :p

^ALUCARD^

Legacy Member
Sgt Spoon zei:
>(behalve sommige die beginnen schieten als ze je geen
>pickup geeft ik noem geen namen )

Wel, die gast zijn opmerking was dat je net voor zijn neus wegvloog terwijl hij een pickup gevraagd had. Ge hebt mij dit ook al 2 keer gelapt. Ge staat dan blijkbaar geduldig te wachten terwijl ik een ganse weg moet wandelen om tot bij u te geraken, en NET voor ik bij u ben vliegt ge weg :confused: :tongue:.


GVD ik kan nie heel de tijd taxi spelen GVD ik word daar zo pissed off van e :angry:
alsk geduldig sta te wachten da is dan op een REPAIR platform om te repairen snapt ge en dan vlug weer te vertrekken.. en me ne MI8 is da nie zo makkelijk om tussen al die bomen (bv.hastings) te landen

en bij diene "gast" diene shoot naar mij zodat de helft van mijn leven weg was moet ik daar nog ne pickup aan geven :tongue:

als ik kan geef ik altijd ne pickup!!! ;)

en ik ga ier gene taxi spelen voor iedereen die ne pickup wilt :wtf: da ze maar hun eigen vervoer zoeken :tongue:

sorry voor de :offtopic:

Bose

Legacy Member
^ALUCARD^ zei:
GVD ik kan nie heel de tijd taxi spelen GVD ik word daar zo pissed off van e :angry:
alsk geduldig sta te wachten da is dan op een REPAIR platform om te repairen snapt ge en dan vlug weer te vertrekken.. en me ne MI8 is da nie zo makkelijk om tussen al die bomen (bv.hastings) te landen

en bij diene "gast" diene shoot naar mij zodat de helft van mijn leven weg was moet ik daar nog ne pickup aan geven :tongue:

als ik kan geef ik altijd ne pickup!!! ;)

en ik ga ier gene taxi spelen voor iedereen die ne pickup wilt :wtf: da ze maar hun eigen vervoer zoeken :tongue:

sorry voor de :offtopic:

idd en als ge gene pick up krijgt, prober dan ook is een ander vervoermiddel he. bv: die P.B.R 's in hastings blijve altij liggen. gebruik dat dan eens he

Raukaris

Legacy Member
^ALUCARD^ zei:
GVD ik kan nie heel de tijd taxi spelen GVD ik word daar zo pissed off van e :angry:

en ik ga ier gene taxi spelen voor iedereen die ne pickup wilt :wtf: da ze maar hun eigen vervoer zoeken :tongue:

sorry voor de :offtopic:
wat een teamgeest sry zé ma asik nen pick up wil en ze stoppen ni dan schiet ik ook wel opt voertuig zo efkes(geen leven kwijt) en op andere servers stoppen ze dan wel

kaminikaze

Legacy Member
laatste tijd kruip ik veel in de transport chopper .
dan pik ik mensen op en voer ze naarwaar ze willen , pak vlaggen , pik drenkelingen enzo op , doe mijn best om stil te hangen om ze te laten mikken met de m60's , en doe ook mijn best om de mi8's te ontwijken . :lol:

^ALUCARD^

Legacy Member
kaminikaze zei:
laatste tijd kruip ik veel in de transport chopper .
dan pik ik mensen op en voer ze naarwaar ze willen , pak vlaggen , pik drenkelingen enzo op , doe mijn best om stil te hangen om ze te laten mikken met de m60's , en doe ook mijn best om de mi8's te ontwijken . :lol:



lol i crash soms als ik achter jouw zit me mI8 :p
die keer in game warden lol
(tweede keer had ik em wel :D )

Seraph

Legacy Member
[LRRP]Neo zei:
probleem tegen clans ofzo??

Nee, maar men post komt nu wel een beetje anders over door rapturo zijn edit. Het ging namelijk over één bepaalde clan. :)

^ALUCARD^

Legacy Member
Seraph zei:
Nee, maar men post komt nu wel een beetje anders over door rapturo zijn edit. Het ging namelijk over één bepaalde clan. :)


nee het gaat niet over 1 bepaalde clan
alle clans doen da soms.
ik geef toe ik doe da ook soms alsk bij iemand van men clan wil vliegen(ge hebt da ssoms van die mensen die alleen hun kogels uitschieten op tank boten enz. en als we bij ne heli komen eeft ie plots geen kogels meer :unsure: of soms da zo'n copiloot gewoon ne pickup wilt en dan ff verder ga bailen, dan kom ik bij ne heli en zie ik dak geen co eb :( )


raukaris
wat een teamgeest sry zé ma asik nen pick up wil en ze stoppen ni dan schiet ik ook wel opt voertuig zo efkes(geen leven kwijt) en op andere servers stoppen ze dan wel
@raukaris
sorry ze mar ik kan in nen assault heli geen taxi spelen!!
met een assault heli moet ge troepen ondersteunen bases pakken en vijandelijke heli's doden snapt ge
taxi spelen doet ge men nen transport heli..!!
en in sommige maps ebde gene transport heli. En + als iemand een pickup vraagt dan zie ik da nie op de mimimap wie da is en ik ga ook nie beginne zoeke wie da daar om nen pickup roept

Son Gokou

Legacy Member
ik speel momenteel onder de naam tws dookie en daarvoor was het gewoon dookie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan