Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sgt Spoon zei:>(behalve sommige die beginnen schieten als ze je geen
>pickup geeft ik noem geen namen )
Wel, die gast zijn opmerking was dat je net voor zijn neus wegvloog terwijl hij een pickup gevraagd had. Ge hebt mij dit ook al 2 keer gelapt. Ge staat dan blijkbaar geduldig te wachten terwijl ik een ganse weg moet wandelen om tot bij u te geraken, en NET voor ik bij u ben vliegt ge weg![]()
![]()

ad:
. Misschien ben ik niet goed genoeg
ad: Zeke Anderson zei:* op Con Thien : iedereen van NVA goed aant spelen behalve 2 --> deze vonden het leuk om te racen :doh:

Zeke Anderson zei:* op Con Thien : iedereen van NVA goed aant spelen behalve 2 --> deze vonden het leuk om te racen :doh:


. Misschien ben ik niet goed genoeg
ad: Slim_Shady zei:ge hebt van die clans die altijd bij elkaar willen vliegen
Seraph zei:En mensen hun choppers doen kantelen vinden ze ook redelijk leuk, bende kinderen.
Slim_Shady zei:* op Con Thien : iedereen van NVA goed aant spelen behalve 2 --> deze vonden het leuk om te racen :doh:
laat ze dan racen , ze kunnen het ons niet kwalijk nemen als we hun afknallen, da is uiteindelek de bedoeling van het spel
[/size]

Sgt Spoon zei:>(behalve sommige die beginnen schieten als ze je geen
>pickup geeft ik noem geen namen )
Wel, die gast zijn opmerking was dat je net voor zijn neus wegvloog terwijl hij een pickup gevraagd had. Ge hebt mij dit ook al 2 keer gelapt. Ge staat dan blijkbaar geduldig te wachten terwijl ik een ganse weg moet wandelen om tot bij u te geraken, en NET voor ik bij u ben vliegt ge weg![]()
.
da ze maar hun eigen vervoer zoeken 

^ALUCARD^ zei:GVD ik kan nie heel de tijd taxi spelen GVD ik word daar zo pissed off van e![]()
alsk geduldig sta te wachten da is dan op een REPAIR platform om te repairen snapt ge en dan vlug weer te vertrekken.. en me ne MI8 is da nie zo makkelijk om tussen al die bomen (bv.hastings) te landen
en bij diene "gast" diene shoot naar mij zodat de helft van mijn leven weg was moet ik daar nog ne pickup aan geven![]()
als ik kan geef ik altijd ne pickup!!!![]()
en ik ga ier gene taxi spelen voor iedereen die ne pickup wiltda ze maar hun eigen vervoer zoeken
sorry voor de![]()
wat een teamgeest sry zé ma asik nen pick up wil en ze stoppen ni dan schiet ik ook wel opt voertuig zo efkes(geen leven kwijt) en op andere servers stoppen ze dan wel^ALUCARD^ zei:GVD ik kan nie heel de tijd taxi spelen GVD ik word daar zo pissed off van e![]()
en ik ga ier gene taxi spelen voor iedereen die ne pickup wiltda ze maar hun eigen vervoer zoeken
sorry voor de![]()
kaminikaze zei:laatste tijd kruip ik veel in de transport chopper .
dan pik ik mensen op en voer ze naarwaar ze willen , pak vlaggen , pik drenkelingen enzo op , doe mijn best om stil te hangen om ze te laten mikken met de m60's , en doe ook mijn best om de mi8's te ontwijken .![]()
)Seraph zei:En mensen hun choppers doen kantelen vinden ze ook redelijk leuk, bende kinderen.
[LRRP]Neo zei:probleem tegen clans ofzo??

Seraph zei:Nee, maar men post komt nu wel een beetje anders over door rapturo zijn edit. Het ging namelijk over één bepaalde clan.![]()
of soms da zo'n copiloot gewoon ne pickup wilt en dan ff verder ga bailen, dan kom ik bij ne heli en zie ik dak geen co eb
)