Ortin
Legacy Member
Hallo iedereen,
Sinds launch van bf3 speel ik al, toch krijg ik het maar nie onder de knie voor heli en vliegtuigen te gebruiken. Ok ik kan wel vliegen maar als ik dan doelwitten wil raken of landen resulteert dit toch meestal in een suicide:doh:. Hebben jullie misschien enige tips of settings waardoor ik dit kan oplossen of verbeteren. Alvast bedankt!
Sinds launch van bf3 speel ik al, toch krijg ik het maar nie onder de knie voor heli en vliegtuigen te gebruiken. Ok ik kan wel vliegen maar als ik dan doelwitten wil raken of landen resulteert dit toch meestal in een suicide:doh:. Hebben jullie misschien enige tips of settings waardoor ik dit kan oplossen of verbeteren. Alvast bedankt!
(of eventueel xbox controller als ge dat hebt)
(da ze daar godverdoeme ne keer bulletproof glas in steken !)