Archief - Tips: Hoe Betatesten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KN-StrideR

Legacy Member
Allemaal goed bedoeld enzo, en niet om elitair te klinken, maar hier enkele "adviezen" hoe ge goed zou beta testen.
(Na observatie van een nieuwe patch)


  • Wees geduldig:
    Hier bedoel ik mee, test rustig alles uit voor ge begint te roepen dat dit bugged is en dat niet goed werkt of dit helemaal uit balans is.
  • Vermijd PvP:
    Toch zeker voor uw eerste paar stappen in de WoW wereld te zetten; als ge wilt PvP'en ZEKER doen, maar ik raad u aan om uw eerste paar "test" karakters op de beta server te maken. Anders geraakt ge toch maar gefrustreerd als ge wordt "corpsecamped" door een bende level 50's
  • Wees critisch, maar opbouwend:
    Hoe vaak ik al niet heb gelezen: "Omg blizzard this sucks, if this stays like this i will not be playing retail." geef uw gedacht constructief, lees nekeer na wat ge geschreven hebt, spellingsfouten zult ge door forumtrolls op afgebroken worden maar als blizzard u begrijpt, is het goed genoeg!
  • Gebruik de ingame report tools (/suggest & /bug)
    Zoals ge waarschijnlijk al hebt gelezen zitten de meeste "zagemannen" op het forum hun gal te spugen, dat de laatste nieuwe patch niet goed is, en weetikveel wat nog. Dit helpt blizzard echt geen meter vooruit. Hou er ook rekening mee dat de MINDERHEID op het board post omdat de andere te druk bezig zijn om zich te amuseren (trust me)
  • Bekijk elke nieuwe patch objectief
    Hiermee bedoel ik; ga ervan uit da deze patch/push uw eerste is, vergeet eigelijk hoe het ervoor was, en probeer zo te kijken of er iets mis is...
  • Bovenal, niet vergeten het is Beta, weird things CAN and WILL happen :D


Deze lijst is VER van volledig... 'tzijn maar enkele korte tips :bow:
feel free to add your own!

(als ge die al volgt ebde meeste kans om blizzard friend te worden, en dus automatisch in volgende beta te zitten ;) )

Drizzt

Legacy Member
KN-StrideR zei:
Allemaal goed bedoeld enzo, en niet om elitair te klinken, maar hier enkele "adviezen" hoe ge goed zou beta testen.
(Na observatie van een nieuwe patch)


  • Wees geduldig:
    Hier bedoel ik mee, test rustig alles uit voor ge begint te roepen dat dit bugged is en dat niet goed werkt of dit helemaal uit balans is.
  • Vermijd PvP:
    Toch zeker voor uw eerste paar stappen in de WoW wereld te zetten; als ge wilt PvP'en ZEKER doen, maar ik raad u aan om uw eerste paar "test" karakters op de beta server te maken. Anders geraakt ge toch maar gefrustreerd als ge wordt "corpsecamped" door een bende level 50's
  • Wees critisch, maar opbouwend:
    Hoe vaak ik al niet heb gelezen: "Omg blizzard this sucks, if this stays like this i will not be playing retail." geef uw gedacht constructief, lees nekeer na wat ge geschreven hebt, spellingsfouten zult ge door forumtrolls op afgebroken worden maar als blizzard u begrijpt, is het goed genoeg!
  • Gebruik de ingame report tools (/suggest & /bug)
    Zoals ge waarschijnlijk al hebt gelezen zitten de meeste "zagemannen" op het forum hun gal te spugen, dat de laatste nieuwe patch niet goed is, en weetikveel wat nog. Dit helpt blizzard echt geen meter vooruit. Hou er ook rekening mee dat de MINDERHEID op het board post omdat de andere te druk bezig zijn om zich te amuseren (trust me)
  • Bekijk elke nieuwe patch objectief
    Hiermee bedoel ik; ga ervan uit da deze patch/push uw eerste is, vergeet eigelijk hoe het ervoor was, en probeer zo te kijken of er iets mis is...
  • Bovenal, niet vergeten het is Beta, weird things CAN and WILL happen :D


Deze lijst is VER van volledig... 'tzijn maar enkele korte tips :bow:
feel free to add your own!

(als ge die al volgt ebde meeste kans om blizzard friend te worden, en dus automatisch in volgende beta te zitten ;) )
nice work :niceone:

ik zal het zeker in gedachte houden

S3TH

Legacy Member
Ik ook indien ik voor de bèta geselecteerd ben, maar ik hoop er niet op :)

Thx voor de tips ;)

warelfs

Legacy Member
maar we kunnen beter er goeie hoop op geven wie weet

van wie weet gij dat het nu zal gebeuren???? hopen dat hij gelijk heeft :bow: :bow:

Phantom

Legacy Member
Zal wel niet voor vandaag zijn, geen of weinig euro crew, geen nieuws over servers, euro forums nog niet klaar, nog geen inlogbox te zien op de website.
Als de forums en die inlogbox op de website er zijn zal de beta wel vlug starten.

Hopelijk heb ik ongelijk en start de beta vandaag :)

warelfs

Legacy Member
mardan nog hopen dat je een van de 10.000 en t in heel europa :D en ik hoop da ik er bij ben :D

Starrk

Legacy Member
logisch denken :

5 aug : sign ups

blizz zegt : na 3 weken blablabla

5 + 21 = jaja , 26 ;)

maar das dus ook al ni waar! Blizzard leert veel van Valve denkek :applause:

KN-StrideR

Legacy Member
DekadeZ zei:
logisch denken :
5 aug : sign ups
blizz zegt : na 3 weken blablabla
5 + 21 = jaja , 26 ;)
maar das dus ook al ni waar! Blizzard leert veel van Valve denkek :applause:


waar heeft Blizzard ooit gezegd 3 weken? Blizzard geeft NOOIT een datum. Enkel "will begin shortly after" of "we cannot say when" ... pas 1 of 2 dagen op voorhand geven ze u een waarschuwing dat den beta kan beginnen.

Stop pulling crap out of your ass :sleep:

Greenie

Legacy Member
ze zeiden binnen de komende weken gaan wij .... en tijdens de beta
dus de beta was enkele weken weg
dus ik denk nog max 2 weken

maar de meer we er achter w88 de groter de teleurstelling dat we er ni bij zitten :sad:

beter de open beta in gedachte houden (2-3 maanden wss) en dan is de eu beta een mooi geschenk :D

warelfs

Legacy Member
:eek: 15 november kan dan nie de datum zijn waneer de game uit komt
ik heb ge hoort (hir ergens ) dat een open beta 3 weken een maand voor de game uit komt maar dat is dan oktober al maar als ze dat doen dan is de eu beta nog maar een maat bezig en dat zou nu ook onlogies zijn dat er maar een maand eu beta is

Fuzetsu

Legacy Member
warelfs zei:
:eek: 15 november kan dan nie de datum zijn waneer de game uit komt
ik heb ge hoort (hir ergens ) dat een open beta 3 weken een maand voor de game uit komt maar dat is dan oktober al maar als ze dat doen dan is de eu beta nog maar een maat bezig en dat zou nu ook onlogies zijn dat er maar een maand eu beta is

Leestekens plz O_o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan