pff, op officiele site van THUG2 staat er dat het spel op 6oktober uitkomt
en gamemania site 22oktober, zulle we als europeanen weer achter komen?? :/
btw, er staat op als ge die preorderd dat ge ne dvd bij krijgt, kunde da in belgie ook preorderen ofzo?
want ge kunt zeker ni importen van USA, en hier van op ne "belgische" ps2 spele zeker?