Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xAnyana

Legacy Member
StanTem zei:
Heb het ook overwogen en het telefoonnummer van de psycholoog zit nog in mijn portefeuille. Heb wel nog altijd de stap niet gezet es te bellen...

Wel een positief punt: mijn vrouw verhuist nog voor het eind van dit jaar! :applause:

:applause: :niceone:

Jonas89 zei:
we kunnen dan tesamen gaan :unsure: :(

Denk niet dat dat zal helpen ... :')

JasonC zei:
Tjah, het is idd voor de meesten een moeilijke en grote stap om te zetten. (zoals bij vele andere zaken in't leven)
Maar achteraf bekeken (heb het zelf ook meegemaakt) heb ik zoiets van: het hoefde allemaal niet zo moeilijk te zijn. IK was diegene die het voor mezelf zo moeilijk maakte...
Tegenwoordig kijken steeds minder mensen ervan op dat iemand regelmatig naar de psycholoog gaat. Het stigma/taboe daarrond begint, langzaam maar zeker, gelukkig te verdwijnen. :)

Ik weet dat ik het mezelf heel moeilijk maak. Maar mijn negatieve kant is 'nu' eenmaal sterker dan me positieve kant op het moment..
Ik kwel mezelf heel erg op sommige momenten. Maarja als je nu eenmaal denkt van jezelf dat je niks waard bent :p
Je hele leven smijten voor een onbekende...en dan niet weten of je wel iemand voor je hebt die je graag zal hebben. Buh...

JasonC

Legacy Member
xAnyana zei:
Ik weet dat ik het mezelf heel moeilijk maak. Maar mijn negatieve kant is 'nu' eenmaal sterker dan me positieve kant op het moment..
Ik kwel mezelf heel erg op sommige momenten. Maarja als je nu eenmaal denkt van jezelf dat je niks waard bent :p
Je hele leven smijten voor een onbekende...en dan niet weten of je wel iemand voor je hebt die je graag zal hebben. Buh...

Shit, griezelig hoe hard ik mezelf in uw post herken. :p (behalve het deel van je smijten voor een onbekende)
Awel, denk eens aan de grote last die van je schouders zou vallen, mocht je nu toch die stap zetten en die eerste afspraak maken. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=ZEGplNtXD2w
https://www.youtube.com/watch?v=iBe_hvp6S_w

xAnyana

Legacy Member
JasonC zei:
Shit, griezelig hoe hard ik mezelf in uw post herken. :p (behalve het deel van je smijten voor een onbekende)
Awel, denk eens aan de grote last die van je schouders zou vallen, mocht je nu toch die stap zetten en die eerste afspraak maken. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=ZEGplNtXD2w
https://www.youtube.com/watch?v=iBe_hvp6S_w

Ja haha dat is hoe denk en me voel de laatste tijd. Soms zo erg dat ik geen nut meer zie om nog verder te leven.
Voor wat? Voor wie? I've lost so many. Is there anything left to lose? :x

Reaper

Legacy Member
StanTem zei:
Da's waar.
Maar denk dat ik het ergste nu wel achter de rug heb. Denk ik... 't Was hier vandaag weer in orde...

Halfuur geleden wel het leuke nieuws gekregen dat mijn vrouw rond Kerst verhuist... :woohoo:

Dus die overnachting zit er nu wel is

Gentei

Legacy Member
xAnyana zei:
Ja haha dat is hoe denk en me voel de laatste tijd. Soms zo erg dat ik geen nut meer zie om nog verder te leven.
Voor wat? Voor wie? I've lost so many. Is there anything left to lose? :x

Die laatste zin herrinert mij aan een film of die quote toch op zen minst?

Gentei

Legacy Member
xAnyana zei:
Ja haha dat is hoe denk en me voel de laatste tijd. Soms zo erg dat ik geen nut meer zie om nog verder te leven.

Dat gevoel is zeer gevaarlijk. Ale lijkt mij toch als je geen nut meer ziet om te leven.
Elk leven zou men moeten koesteren, ook je eigen leven.
Ik snap wel dat iedereen soms in de put kan zitten of toch een donkere tijd kan hebben in zijn of haar leven.
Ik heb het zelf al gehad maar ik ben ook meer positief ingesteld.
Ben er vrij vlug door gegaan ( muziek deed al veel bij mij)

Ik zou zeggen kop op, na regen komt zonneschijn en als het echt te erg of te donker wordt dan zou het misschien geen slecht idee zijn om naar een psychiater te gaan.

Alvast succes.

xAnyana

Legacy Member
Gentei zei:
Dat gevoel is zeer gevaarlijk. Ale lijkt mij toch als je geen nut meer ziet om te leven.
Elk leven zou men moeten koesteren, ook je eigen leven.
Ik snap wel dat iedereen soms in de put kan zitten of toch een donkere tijd kan hebben in zijn of haar leven.
Ik heb het zelf al gehad maar ik ben ook meer positief ingesteld.
Ben er vrij vlug door gegaan ( muziek deed al veel bij mij)

Ik zou zeggen kop op, na regen komt zonneschijn en als het echt te erg of te donker wordt dan zou het misschien geen slecht idee zijn om naar een psychiater te gaan.

Alvast succes.

In de put? In zit in de hel :')
Al sinds december 2013.

:unsure:

Legacy Member
Kiiilerke zei:
is dat eigelijk niet enorm moeilijk nu voor u om ne job te vinden ?

ik heb snel gevonden, maar ben dan ook wel een super high potential :s :s :s

xAnyana zei:
Ja haha dat is hoe denk en me voel de laatste tijd. Soms zo erg dat ik geen nut meer zie om nog verder te leven.
Voor wat? Voor wie? I've lost so many. Is there anything left to lose? :x

voor geld te verdienen voor vadertje staat :cry:

of voor de vochtige miems en videospelletjes
a69.png

Gentei

Legacy Member
xAnyana zei:
In de put? In zit in de hel :')
Al sinds december 2013.

Ik ken je situatie niet, dus ik kan ook niet weten dat je in de hel zit.
Alvast mijn excuses.
Maar als je al zo lang slecht voelt dan kan het misschien beter zijn om naar een professioneel iemand te gaan zoals Jason het al voorstelt.

MrKend54l

Legacy Member
:unsure: zei:
ik heb snel gevonden, maar ben dan ook wel een super high potential :s :s :s



voor geld te verdienen voor vadertje staat :cry:

of voor de vochtige miems en videospelletjes
a69.png
De vraag is wanneer dat potentieel eruit komt natuurlijk.

xAnyana

Legacy Member
Gentei zei:
Ik ken je situatie niet, dus ik kan ook niet weten dat je in de hel zit.
Alvast mijn excuses.
Maar als je al zo lang slecht voelt dan kan het misschien beter zijn om naar een professioneel iemand te gaan zoals Jason het al voorstelt.

No problem. Kzie gewoon het licht niemeer aan het einde van de tunnel :p

Li1quid

Legacy Member
xAnyana zei:
No problem. Kzie gewoon het licht niemeer aan het einde van de tunnel :p


ey ey ik heb hier al lang het recht op pusheen avatars geclaimed!

Een cease and desist via Praga is onderweg!

xAnyana

Legacy Member
Avatar claimers.
Mensen met onnozele lampen of lichtjes. :')
Jep time to go to sleep. My favourite place!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan