Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HecklerSC

Legacy Member
Heya,

Dus ik ben van plan een ps4 te kopen met de release van Infamous. Nu vroeg ik mij af, hoe zit dat nu juist me de prijzen van de games zelf? Als ik online check, worden ze meestal voor ongeveer 70 euro verkocht, maar wordt die situatie gereflecteerd in retail? Of zijn er genoeg keuzes (bijvoorbeeld in de groothandel zoals makro en mediamarkt ipv de speciaalzaak) om ze toch nog in een brick and mortar te kunnen kopen voor 60 euro, aangezien ik niet echt super geïnteresseerd ben om ze op de collishop te kopen.

lantaarnpaal

Legacy Member
Wordt momenteel nog veel gereflecteerd (Bart smit/gamemania/..)

Zullen binnen enkele maanden wel dalen. PS2 games waren ook 70+€ bij release

Kenneke10

Legacy Member
Bij game mania betaal je zoveel ,bij media markt etc betaal je hooguit 59.99€ dat heb ik betaald voor thief al de rest van men ps4 games +- 55€ betaald .

Goldrusher

Legacy Member
HecklerSC zei:
Dus ik ben van plan een ps4 te kopen met de release van Infamous.
Koop de inFamous-bundel (€439) en je hebt de game voor 40 euro.

HecklerSC zei:
Als ik online check, worden ze meestal voor ongeveer 70 euro verkocht, maar wordt die situatie gereflecteerd in retail? Of zijn er genoeg keuzes (bijvoorbeeld in de groothandel zoals makro en mediamarkt ipv de speciaalzaak) om ze toch nog in een brick and mortar te kunnen kopen voor 60 euro, aangezien ik niet echt super geïnteresseerd ben om ze op de collishop te kopen.
De meeste Belgische winkels verkopen aan 60 euro. Dreamland/Colruyt, MediaMarkt, Carrefour, etc.
Bol.com is een goede Nederlandse webshop met gratis levering in België.

Verder deze sticky in de gaten houden voor koopjes op buitenlandse shops.
Vooral de Britse shops (Amazon, TheHut, Base, etc.) verlagen hun prijzen snel.

Kun je 2 weken wachten op je bestelling, kun je ook gewoon vanuit Canada kopen: videogamesplus.ca
Profiterend van de sterke euro en zwakke dollar, heb je voor oor maximaal 45 euro je game aan huis geleverd.

Last but not least, Buy&Sell hier op het forum.
Daar kun je tweedehands games kopen of ruilen van andere leden.

Teknohol1c

Legacy Member
Ok, da's dan wa anders. Ze hebben de fout voor u gemaakt in de winkel :)
Maar idd, als ge da ni ziet als ge een game uit de rekken haalt loop je volgens mij gewoon op auto-pilot door de winkel...

MrKend54l

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ok, da's dan wa anders. Ze hebben de fout voor u gemaakt in de winkel :)
Maar idd, als ge da ni ziet als ge een game uit de rekken haalt loop je volgens mij gewoon op auto-pilot door de winkel...

Nieuwe games staan vaak apart.
Het is snel gebeurt hoor :-P

MrKend54l

Legacy Member
BuYcKi zei:
Zijn er nog mensen die OPM hebben? Is het nog de moeite waard?
Thx.

Had over laatst nog eens een editie gekocht en was toch niet zo slecht. Ik denk dat een deel van de redactie is overgestapt.

koolcast

Legacy Member
Titanfall ships at 792p on Xbox One • News • Eurogamer.net

Titanfall launches at the same "792p" resolution as the beta code released last month, according to reports that surfaced over the weekend, and officially confirmed by Respawn lead engineer Richard Baker during a recent interview with Digital Foundry.

We asked Baker whether we can expect to see any post-beta resolution shifts, bearing in mind comments attributed to Respawn community manager Abbie Heppe, who indicated that final resolution may be in the region of 900p.

Toch triestig dat een "exclusive", die MS zo gepromoot heeft, nog geen 1080p kan halen op de XONE... :p

StanTem

Legacy Member
Li1quid zei:
Killzone draait in de mp modus toch ook niet op native 1080p. Dus ik snap uw gezaag niet...

Toch wel. Zowel single- als multiplayer aan 1080p.

Al is het blijkbaar niet native, terwijl dat door Sony wel zo aangekondigd werd.

Li1quid

Legacy Member
StanTem zei:
Toch wel. Zowel single- als multiplayer aan 1080p.

Al is het blijkbaar niet native, terwijl dat door Sony wel zo aangekondigd werd.

GG heeft dit al toegegeven. Mij maak je niet wijs dat de ps4 zoooooooveel krachtiger is dan de XBONE :p

koolcast

Legacy Member
Li1quid zei:
Killzone draait in de mp modus toch ook niet op native 1080p. Dus ik snap uw gezaag niet...

Ik zaag toch niet, ik zeg gewoon dat ik triestig vind voor XONE-eigenaars.

Ze moeten voor 9/10 van de games tevreden zijn met een resolutie die tussen de 720-1000p ligt. Terwijl wij, PS4 gebruikers, wel aan die 1080p komen.

Edit: ter illustratie...

Ubisoft heeft ook aangegeven via een persevenement tegenover Arab Gamer dat de game op de PlayStation 4 een resolutie van 1080p kent. De framerate van de PlayStation 4 versie is 30 fps. De Xbox One versie in vergelijking kent een resolutie van 960p met 30 fps.

http://www.psx-sense.nl/160720/watc...-de-ps4-grafische-downgrade-niet-aan-de-orde/

StanTem

Legacy Member
Li1quid zei:
GG heeft dit al toegegeven. Mij maak je niet wijs dat de ps4 zoooooooveel krachtiger is dan de XBONE :p

De PS4 is theoretisch krachtiger en in de praktijk is het ook al meermaals bewezen.

Hoeveel krachtiger, daar spreek ik mij niet over uit want ik ken er te weinig van. Zoooooooooveel krachtiger (zoals jij het verwoordt :p) zal het inderdaad wel niet zijn.

StanTem

Legacy Member
Li1quid zei:
Voila, titanfall zal er wel geweldig uit zien :) We zitten hier natuurlijk op het PS gedeelte dus blind gebash is toegestaan op de XBONE :p

Ik zie hier nochtans geen gebash. Blijkbaar zijn Xbox-bezitters héél gevoelig, want feiten aangetoond met bronnen worden aanzien als gebash :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan