Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brent-4

Legacy Member
TheCeet zei:
De PS sites hebben een force lay-out update gekregen!
De gewone, blog & om je profiel te bekijken!
Ziet er knap uit.

Looking good! :) Waarom staat er trouwens een vlagje van Nederland bij mijn 'Draagbaar ID'? :p

Edit : Ondertussen een Belgisch vlagje. Moest gewoon de taal aanpassen langsonder op de website. Vind precies wel niet hoe je aanpassingen aanbrengt aan je account zoals vroeger...

Jonas89

Legacy Member
gethez zei:
Gaat ge het sealed houden?? En het is toch uit stock??nog kunnen kopen dan? Is wel iets speciaals, maar wel niet goedkoop...

Sealed ga ik het niet houden hoor :p

Pre-order.

Idd, wel niet goedkoop maar die van Star Wars en andere exclusive's zijn ook bijna even duur (en zelf duurder).

Ik ging eerst deze kopen net na nieuwjaar (Star Wars - R2-D2), maar toen ik in de krant las van de deal met Twentieth Century Fox heb ik gewacht en mijn centjes gespaard :p

Xtralecherus

Legacy Member
BuYcKi zei:
Allé bon, weeral bedreigd etc..

Ik ben dat eigenlijk wat beu aan het komen, ieder jaar kom je wel 1-2x zo iemand tegen. En ik vroeg mij dus af: is er een mogelijkheid om een ander retouradres te zetten op de envelop, maar dat het dan toch bij mij kan terugkomen? Voor een verzending dus.

Geen adres opzetten is niet echt een optie, want dan gaan ze zeggen dat ze het niet hebben.

Thx.

Niks van aantrekken van dat marginaal volk. Desnoods als hij u belt dat ge naar de politie stapt met bewijs van bedreigingen. Em zal niet veel meer piepen. Tijd dat ze die rotte appels eens buiten bonjouren.

Geen adres is het beste :p dan als ge moet versturen naar die "migranten".

younglink

Legacy Member
Jonas89 zei:
Sealed ga ik het niet houden hoor :p

Pre-order.

Idd, wel niet goedkoop maar die van Star Wars en andere exclusive's zijn ook bijna even duur (en zelf duurder).

Ik ging eerst deze kopen net na nieuwjaar (Star Wars - R2-D2), maar toen ik in de krant las van de deal met Twentieth Century Fox heb ik gewacht en mijn centjes gespaard :p

Ik heb ook eens op het punt gestaan om die R2-D2 te kopen in de LEGO-store te Keulen. Wijselijk besloten om het toch maar niet te doen :p

StanTem

Legacy Member
[video=youtube;HvooiwDPiXo]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HvooiwDPiXo[/video]

Jonas89

Legacy Member
TotallyZen zei:
Flappy Birds is niet meer...

Maar nu hebben we dit!
VladiBird

Ik heb Flappy Bird nog altijd staan :cool:

En Splashy Fish is ook nog plezant :)

En mij moeten mensen eens vertellen wat plezant is aan 'De Ideale Wereld', bah :puke::puke:

StanTem

Legacy Member
Bordspel van Assassin's Creed:

Assassin's Creed: Arena | Cryptozoic Entertainment

Teknohol1c

Legacy Member
Dus, er komen nog meer extra's in Borderlands 2 de komende tijd?
En Borderlands 3 zal maar binnen enkele jaren misschien een feit worden.
Nog groter? Nog meer loot? omg... :crazy: :lol:
Oja, + Telltale games en Borderlands, wat gaat dat geven :woohoo:

SkyLineX

Legacy Member
Iemand enig idee welke goede winkels PS3 games aannemen, gebruikte games dus verkopen aan de winkel?
Krijg je daar nog wat deftig geld mee? En aan welke prijs berekenen die dat hoeveel mijn game nog waard is?

Raden jullie me dat aan om te verkopen via winkels of gaat dat beter via ebay/kapaza/...?

Brent-4

Legacy Member
Nog iemand problemen waarbij de synchronisatie tussen PSN en PSNprofiles niet meer klopt? Op PSNprofiles staan er minder trophies dan ik in werkelijkheid heb. Is nu al een week zo en heb ze al genoeg opnieuw gesynchroniseerd... Raar.

schredy

Legacy Member
Brent-4 zei:
Nog iemand problemen waarbij de synchronisatie tussen PSN en PSNprofiles niet meer klopt? Op PSNprofiles staan er minder trophies dan ik in werkelijkheid heb. Is nu al een week zo en heb ze al genoeg opnieuw gesynchroniseerd... Raar.

Van hieruit zien ze er gesynct uit, is het verschil toevallig 5 trophies?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan