Archief - TheCableGuy's Livestream

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrsH

Legacy Member
ik ga ook beginnen met iedere avond een livestream te doen van de games die ik speel, namelijk SC2 en OSU :D

ik speel OSU om mijn mousecontrol in sc2 bij te schaven.
de stream is grotendeels bedoeld voor mezelf in de hoop dat er nu en dan eens wat betere spelers kijken naar mij en me wat tips geven in het spelen.

ik zit bijna altijd met ilu op skype wat soms zorgt voor de nodige discussies en fun :D
speel ook veel 2v2 met Ilu.
je hoort me ook praten tegen mijn domme maar heel lieve Golden Retriever die zo dom is als het achterste van een varken :D

muziek zal er ook altijd aanwezig zijn.


trshcableguy on Justin.tv

Bone.be

Legacy Member
TrsH zei:
thx aan degene die gekeken hebben ze waren met 4 ofzo :D

Uw public moet je opbouwen he :D, heb je een post gedaan op Teamliquid?

We'll be watching you :oink:

CurrY

Legacy Member
Heb gefollowed kzal is ne keer komen kijken als ge aant streamen zijt.

TrsH

Legacy Member
stream staat vanaf nu ook op Teamliquid.net

vanavond nog eens wat games chainen ^^

MaximV

Legacy Member
Da was echt wel nen easy win. Ge had die echt veel sneller kunnen afmaken. XD

TrsH

Legacy Member
MaximV zei:
Da was echt wel nen easy win. Ge had die echt veel sneller kunnen afmaken. XD


ja maar door 1 of andere reden bennek bang in TvZ

en zeker als ze mech gaan, ik durf mijn base niet uitkomen <=== bang voor drops

ik durf moeilijk expanden <=== bang voor drops
ik durf niet aanvallen, bang voor tanks
ik durf niet echt dronen , bang voor helion early pressure

heb echt een probleem met terran waar ik niet vanaf geraak.

magaries

Legacy Member
Hmmm, als zerg moet je meestal 1 base meer hebben dan je enemy, niet bang zijn van drops btw, als ze komen dan komen ze. (Probeer ook hydra harass btw)

magaries

Legacy Member
Uhu, worker harrassment met hydralisks. Een stuk of 8 is genoeg om toch reelijk veel damage te kunnen doen en om ervoor te zorgen dat je opponent units moet laten bij z'n mineral line.

TrsH

Legacy Member
bedoelt ge niet mutalisks?

zie niet in hoe je met 8 hydralisks off creep veel damage kunt doen :P

lecleir

Legacy Member
TrsH zei:
bedoelt ge niet mutalisks?

zie niet in hoe je met 8 hydralisks off creep veel damage kunt doen :P

Vallen die mss trager aan als ze niet op creep zitten?? fuck, wist ik niet. Moet dringend heel wat tips over zerg beginnen lezen dus

Raaf

Legacy Member
Uh... Hydras hebben dezelfde attack speed, maar bewegen gewoon heel traag als ze niet op creep zijn. Maar hoe hydras zo maar magisch aan de mineral line van de andere speler raakt is mij ook een mysterie ;)

't zal wel mutas zijn zeker.

TrsH

Legacy Member
lecleir zei:
Vallen die mss trager aan als ze niet op creep zitten?? fuck, wist ik niet. Moet dringend heel wat tips over zerg beginnen lezen dus


hydra's zonder creep zijn de traagste units voor zerg en offcreep gewoon waardeloos.

Lethall

Legacy Member
Hij bedoelt waarschijnlijk hydra drops.

En die kunnen af en toe deftige dmg doen, het probleem is natuurlijk als ze slim genoeg zijn om hun workers onmiddelijk weg te halen, dan staan die hydra's daar te kijken met 0,05 movespeed.

+ge moet dan ook een hydra den zetten etc.

Als ge iets wilt droppen in de andere zen mineral line gooit er dan gewoon wat banelings in ;D

magaries

Legacy Member
Sorry sorry, ik bedoelde natuurlijk mutas, ikzelf ben een protoss player; vandaar dus :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan