TrsH
Legacy Member
ik ga ook beginnen met iedere avond een livestream te doen van de games die ik speel, namelijk SC2 en OSU 
ik speel OSU om mijn mousecontrol in sc2 bij te schaven.
de stream is grotendeels bedoeld voor mezelf in de hoop dat er nu en dan eens wat betere spelers kijken naar mij en me wat tips geven in het spelen.
ik zit bijna altijd met ilu op skype wat soms zorgt voor de nodige discussies en fun
speel ook veel 2v2 met Ilu.
je hoort me ook praten tegen mijn domme maar heel lieve Golden Retriever die zo dom is als het achterste van een varken
muziek zal er ook altijd aanwezig zijn.
trshcableguy on Justin.tv

ik speel OSU om mijn mousecontrol in sc2 bij te schaven.
de stream is grotendeels bedoeld voor mezelf in de hoop dat er nu en dan eens wat betere spelers kijken naar mij en me wat tips geven in het spelen.
ik zit bijna altijd met ilu op skype wat soms zorgt voor de nodige discussies en fun

speel ook veel 2v2 met Ilu.
je hoort me ook praten tegen mijn domme maar heel lieve Golden Retriever die zo dom is als het achterste van een varken

muziek zal er ook altijd aanwezig zijn.
trshcableguy on Justin.tv


