Archief - The Wat-Zal-Ik-Kopen-Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

°Roelerhond°

Legacy Member
btw zappy tis dus een mix van GS en zelda dus ge zout zeker nie mogen twijfele :p

skatelode

Legacy Member
welk spel zou ik kopen, ik heb 30 euro:

- star fox adventures (misschien niet als hij te kort is)
- luigi's mansion (misshien niet als hij te kort is)
- star wars rogue squadron 2
- beyond good & evil

the evil ganon

Legacy Member
Originally posted by skatelode
welk spel zou ik kopen, ik heb 30 euro:

- star fox adventures (misschien niet als hij te kort is)
- luigi's mansion (misshien niet als hij te kort is)
- star wars rogue squadron 2
- beyond good & evil

Tja, sfa en Lm zijn pc=>32.99€. (soms kan je ze ook voor 25-28€ vinden)

Maar goed: Sfa heeft een langere levensduur als Lm. Beyond good and evil, daar kan mattie of een andere bezitter ervan wat meer over vertellen, en hetzelfde voor star wars.

Nu, ik zou voor starfox gaan, de gameplay heeft nogal wat weg van zelda. Waarom de andere niet: Luigi's mansion is heel kort (maar die ervaring! :love: ) en vermits jij schijnbaar geen korte games wil kopen...Beyond good and evil en star wars heb ik niet, dus ik kan niet weten of het de moeite waard is.

Starfox adventures dus.

mattie

Legacy Member
Originally posted by skatelode
welk spel zou ik kopen, ik heb 30 euro:

- star fox adventures (misschien niet als hij te kort is)
- luigi's mansion (misshien niet als hij te kort is)
- star wars rogue squadron 2
- beyond good & evil
beyond good & evil zeker!
het is echt de kwaliteit van zelda maar het is wel aan de korte kant (rond de 15 uur)
maa het verhaal en de gameplay en de graphics zijn absolute top!
sa ken ik niet maar volgens de meeste sites en magazines is hij niet echt supergoed
maarja ik kan het niet weten want ik heb dat spel niet

the evil ganon

Legacy Member
Originally posted by mattie
beyond good & evil zeker!
het is echt de kwaliteit van zelda maar het is wel aan de korte kant (rond de 15 uur)
maa het verhaal en de gameplay en de graphics zijn absolute top!
sa ken ik niet maar volgens de meeste sites en magazines is hij niet echt supergoed
maarja ik kan het niet weten want ik heb dat spel niet

Fox in de filmpjes owned!
De Graphics moeten vooral niet onderdoen voor BG&E, imo zijn ze een beetje beter.

AcrOb4t

Legacy Member
wel, ik heb iets van een honderd euro
- starfox adventures
- beyond good & evil
- xbox (fable :love:, ma natuurlijk nie alleen voor fable)
- ...?

wat zouk kopen?

skatelode

Legacy Member
star fox adventures of bg&e
ik denk dan dat ik star fox neem dan krijg ik nog wat sterretjes :p

SouLr@v3N^

Legacy Member
Originally posted by AcrOb4t
wel, ik heb iets van een honderd euro
- starfox adventures
- beyond good & evil
- xbox (fable :love:, ma natuurlijk nie alleen voor fable)
- ...?

wat zouk kopen?
Ik zou met de xbox nog wat wachte, mss zakt hij nog in prijs tegen dat fable uitkomt hoor ;) (zeker hoor, want fable dat duurt zeker nog een jaar en daarbij voorlopig is het gamesaanbod IMO van de xbox nog maar pover voor wat hij kost.)

Ik zou beyond good & evil + prince of persia kopen => 2 toptitels voor de prijs van 1 :) Mss niet de langste games ooit maar een zalige ervaring volgens mij.

AcrOb4t

Legacy Member
fable komt normaal eind juni uit, dus das over dikke twee maand, dus geen jaar. daarom dak dus twijfel, ... prince of persia heb ik gewoon geen interesse in. maar miss wel beyond good & evil. is dat trouwens waar dat het alleen nederlands is? want ik heb gehoord dat je jouw taal van je gamecube gewoon moet verplaatsen naar engels en dat het dan toch engelse stemmen zijn?

SouLr@v3N^

Legacy Member
Originally posted by AcrOb4t
fable komt normaal eind juni uit, dus das over dikke twee maand, dus geen jaar. daarom dak dus twijfel, ... prince of persia heb ik gewoon geen interesse in. maar miss wel beyond good & evil. is dat trouwens waar dat het alleen nederlands is? want ik heb gehoord dat je jouw taal van je gamecube gewoon moet verplaatsen naar engels en dat het dan toch engelse stemmen zijn?
Fable kwam 'normaal' in juni uit maar is ondertussen al uitgesteld naar 2005 heb ik gelezen op internet.
En dat van die talen bij Beyond good & evil weet ik niet, maar de nederlandse stemmen zijn naar het schijnt echt wel goed ingesproken hoor ;)

fireblaster

Legacy Member
wat zou ik kopen ik heb +-92 euro voor dees maand :

1. mgs ts
2.pokemon colloseum
3. rainbow six 3
4.jak 2
5.sword of mana

wat is er nog goed

mattie

Legacy Member
Originally posted by fireblaster
wat zou ik kopen ik heb +-92 euro voor dees maand :

1. mgs ts
2.pokemon colloseum
3. rainbow six 3
4.jak 2
5.sword of mana

wat is er nog goed
ik zou mgs tt kopen
keb et wel nie (kheb mgs op psone) mar volgens de meeste reacties is het een supergoe spel

skatelode

Legacy Member
ik denk dat ik toch maar star wars rogue squadron 2 koop kost nu nog maar 21.99€ op de frs site :p en anders bg&e

Spandi

Legacy Member
mgs:tts of sword of mana

eneuh, star fox vin kik persoonlijk wel leuk, theeft geen subquests, w00t!

°Roelerhond°

Legacy Member
spandi de rushor :p sidequest pwnen voor als ge u is verveelt in de mainsuest
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan