Dark_Raver
Legacy Member
Wie wil er samen een clan oprichten die The specialists speelt(TS).
Voor wie het niet weet TS is een half-life mod die (voor een groot deel)realistische wapens en stunts (zoals in de matrix,max payne...)combineert.
Ge vind de mod hier
Wie wil meedoen stuurt mij maar een email:[email protected]
Ik zou wel graag mensen willen die het voor de fun doen en niet zo met elke dag trainen.
Dank u..
..Ook al antwoord ge niet
Voor wie het niet weet TS is een half-life mod die (voor een groot deel)realistische wapens en stunts (zoals in de matrix,max payne...)combineert.
Ge vind de mod hier
Wie wil meedoen stuurt mij maar een email:[email protected]
Ik zou wel graag mensen willen die het voor de fun doen en niet zo met elke dag trainen.
Dank u..
..Ook al antwoord ge niet
? tekort aan HD-space?