*PsYcHo*
Legacy Member
Ik heb een probleem bij het instaleren van de sims...
Op mijn oude PC (windows ME krijg ik het geinstaleerd) maar daar loopt het oh zo traag.
Wanneer ik het op een van onze nieuwere PC's (windows XP) probeer te instaleren lukt dit niet en krijg ik een error
iemand enig id hoe ik dit kan oplossen?
Op mijn oude PC (windows ME krijg ik het geinstaleerd) maar daar loopt het oh zo traag.
Wanneer ik het op een van onze nieuwere PC's (windows XP) probeer te instaleren lukt dit niet en krijg ik een error
iemand enig id hoe ik dit kan oplossen?
