Archief - The Sims, best verkochte spel ooit? No way!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tgc_9012

Legacy Member
Hier is de echte top 10 :
1) Super Mario Bros. (NES) - 40 Million
2) Tetris (Game Boy) - 33 Million
3) Super Mario Bros. 3 (NES) 18 Million
4) Super Mario World (SNES) - 17 Million
5) Super Mario Land (Game Boy) - 14 Million
6) Super Mario 64 (N64) - 11 Million
7) The Sims (PC) - 10 Million
8) Super Mario Bros. 2 (NES) - 10 Million
9) Grand Theft Auto: Vice City (PS2) - 8.5 Million
10) Harry Potter and the Sorcerer's Stone (PS1) - 8 Million

Nu vraag ik me af waarom iedereen hier komt verkondigen dat the sims het best verkochte spel ooit is :confused:
Mario ownage!!!

sumoman_4

Legacy Member
Het gaat dus wel over 'best verkopend spel' op dit moment... In de eerste week dat deze game uit is zijn er meeste exemplaren van verkocht. Je kunt dit niet vergelijken met een top 10 waar op de eerste plaats een console staat die al meer dan 10 jaar op de markt is. In ieder geval, de sims2 is fun, maar k verkies toch ook Mario! (^_^)

Psy

Legacy Member
het is het best verkochte spel in 1 week tijd van EA als publisher, niet van de wereld :p

tgc_9012

Legacy Member
Lol, ik quote van de hoofdpagina : "Wat gebeurt er als je een sequel uitbrengt van het best verkochte spel aller tijden? Juist, het verkoopt nog beter."
en va npokémon silver waren er 1,199,000 exemplaren verkocht in de eerste week.

EryciusPuteanus

Legacy Member
Als men (en dan bedoel ik niet alleen EA zelf) het heeft over de verkoop van De Sims, dan heeft men het ook over alle uitbreidingen. Die 10 miljoen dat klopt, maar Tim Le Tourneau, Senior Producer van Maxis liet ons op die persconferentie van De Sims 2 zien dat er al meer dan dertig miljoen exemplaren van de uitbreidingen alleen zijn verkocht, samen is dat dus meer dan 40 miljoen, en daar hebt ge dus uw cijfers :)

En trouwens, meestal vergelijkt men enkel per platform, en dan is de sims natuurlijk oppermachtig, zelfs Myst en daarna Red Alert moesten al snel de duimen leggen.

tgc_9012

Legacy Member
Tja, kben misschien aan het doordrammen, maar als je alle marios bij elkaar optelt kom je aan 100 miljoen

ToasT

Legacy Member
En probeer nu wa vriendelijk te blijven é of ik ga me eens moeien!

Miche

Legacy Member
Er word inderdaad bedoeld het beste verkochte spel op PC allertijden....... was toch ni ver te zoeken hé :)

Kill0rBee

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Hier is de echte top 10 :
1) Super Mario Bros. (NES) - 40 Million
2) Tetris (Game Boy) - 33 Million
3) Super Mario Bros. 3 (NES) 18 Million
4) Super Mario World (SNES) - 17 Million
5) Super Mario Land (Game Boy) - 14 Million
6) Super Mario 64 (N64) - 11 Million
7) The Sims (PC) - 10 Million
8) Super Mario Bros. 2 (NES) - 10 Million
9) Grand Theft Auto: Vice City (PS2) - 8.5 Million
10) Harry Potter and the Sorcerer's Stone (PS1) - 8 Million

Nu vraag ik me af waarom iedereen hier komt verkondigen dat the sims het best verkochte spel ooit is :confused:
Mario ownage!!!


The Sims 1 is het best verkochte !!!! PC !!!! game allertijden (HINT)

Nostradamus2000

Legacy Member
mm mario is al paar decenia uit en heeft er 40 miljoen the sims 2 amper 2 weken en heeft er al 1 mil

en deftig houden oke ???

finn

Legacy Member
daarbij harry potter gaat toch niet beter verkocht zijn dan een warcraft bijvoorbeeld of een counterstrike. Ik trek die top tien daar ook in twijfel zenne.

kil911ler

Legacy Member
finn zei:
daarbij harry potter gaat toch niet beter verkocht zijn dan een warcraft bijvoorbeeld of een counterstrike. Ik trek die top tien daar ook in twijfel zenne.
cs is een mod da ge kunt downen (ge kunt da ook kopen, maar wie doet er da nu? :/ ) dus ik ga ervan uit dat je Half-Life Bedoelt :D

Interficio

Legacy Member
Ik dacht dat the sims gewoon het best verkochte spel op pc was. En dan klopt uwe statistiek toch wel ze.

tgc_9012

Legacy Member
Interficio zei:
Ik dacht dat the sims gewoon het best verkochte spel op pc was. En dan klopt uwe statistiek toch wel ze.
Ja, maar op de frontpage staat dat the sims de best verkochte GAME aller tijden was ;)

Sir.Killalot

Legacy Member
Mja mja maar zo kunt ge blijven zeuren he!

Dus Conclusie: Mario --> best verkochte GAME aller tijden
The Sims --> Best verkochte PCgame aller tijden

Happy?:p

tgc_9012

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Mja mja maar zo kunt ge blijven zeuren he!

Dus Conclusie: Mario --> best verkochte GAME aller tijden
The Sims --> Best verkochte PCgame aller tijden

Happy?:p
Yeah, dat is het :niceone: :applause:

Pharia

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Yeah, dat is het :niceone: :applause:

Like i care... :wtf: Het kan mij echt nix schele da Mario ofzo beter verkocht eeft. Ik koop wat ik leuk vind en dat is het gewoon... :ironic: onozelen thread btw...

tgc_9012

Legacy Member
Hup, tbegint alweer, close deze thread maar als ik toch alleen maar geflame veroorzaak :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan