Archief - The Simpsons Arcade Game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_tsag.jpg


officiële site

release: 8 februari 2012 (PlayStation Store)
genre: beat'em up
dev: Konami


Port van de arcade game uit 1991.
Met online co-op.

Play through 8 levels of original arcade gameplay and join up to three of your friends in a journey to help the Simpsons on their quest to save Maggie! Chase down Smithers and Mr. Burns as you battle through classic Springfield locations in this memorable blast from the past!

For the true fan of The Simpsons™ Arcade Game, unlock and discover the never-before-seen Japanese version of the game, view classic flyers and posters, and peruse a guide that highlights the many Springfield characters who appear in the game!

gld_scr_tsag0.jpg


gld_scr_tsag1.jpg

Dj Sephiroth

Legacy Member
blijkbaar simpsons arcade gratis voor plus morge

aaah zoveel muntjes in die arcade gestoke vroeger :d

Jonas89

Legacy Member
The Simpsons Arcade is een week uitgesteld

Konami have contacted us this morning and informed us that The Simpsons Arcade will need to publish on February 8th to be in line with the game’s release on Xbox Live Arcade and in SCEA.

Unfortunately, this is not something I have the power to change and it means you won’t be able to get your hands on The Simpsons until next week – February 8th. Believe me, I’m as disappointed as you are. The game will still be available for four weeks, so the new removal date will be March 7th, when we refresh the Plus update.

The rest of the February Plus refresh will go ahead as planned and we will keep Back to the Future: The Game in there for one extra week so you’re not flying ‘gameless’.
I do apologise for this guys, I will try and make it up to you later in the month with something extra to say sorry.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Mij goed mee geamuseerd vroeger. Wel eens binnenhalen indien gratis voor plus.

chellesan

Legacy Member
zoveel geld aan gegeven vroeger ook, maar was super tof en ook uitgespeeld in de arcade, maar deze koop ik zeker

WarBlade

Legacy Member
Ik zie wel nergens iets staan van HD/upscaled/trophies/... :) Hopelijk zijn bovenstaande screenshots niet die van de versie die we gaan voorgeschoteld krijgen... Dan kunnen we evengoed via MAME of abandonware ofzo de originele versie gaan spelen...

EDIT: Tja, aan de andere kant... In de zetel is nog steeds chiller dan op de PC... :)

Goldrusher

Legacy Member
WarBlade zei:
Ik zie wel nergens iets staan van HD/upscaled/trophies/... :) Hopelijk zijn bovenstaande screenshots niet die van de versie die we gaan voorgeschoteld krijgen...
Er zijn trophies, en het is idd upscaled. Helaas geen remake dus.

de hamster

Legacy Member
voor het prijskaartje van 9,99 hadden ze wel een grafische make-over mogen doen, de tamzakken :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan