Archief - The Pacifist

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Depresjon

Legacy Member
Ben gisteren samen met ne maat een character beginnen lvlen als pacifist.gewoon voor de uitdaging.en verveling.vandaag lvl 12 geworden zonder iets te doden.

Nu is mn vraag : zijn er mensen hier die dit al gedaan hebben? Of tips hebben.
Ben vooral op zoek naar quests waar je niks moet doden.
Alle info is welkom.

Als profs doe ik herb/mining.
zit op Argent dawn-Horde.
En ben een tauren druid.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

The_Cat

Legacy Member

Depresjon

Legacy Member
Die paginas heb ik allemaal bekeken.had da natuurlijk al opgezocht voor ik hier kwam.

Naar wat zou ik mn profs dan moete veranderen?

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

The_Cat

Legacy Member
Depresjon zei:
Die paginas heb ik allemaal bekeken.had da natuurlijk al opgezocht voor ik hier kwam.

Naar wat zou ik mn profs dan moete veranderen?

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Mja gaat ge zo de vegan-pacifist toer op zoals in die ene pagina beschreven staat? En voorlopig zal herben/mining wel goed zijn, maar later misschien zoeken naar zen combo die je kan doen met mining of herben? Puur voor geld zal je wel het meeste halen uit je gathering en je krijgt er ook xp van dus voorlopig zit je goed. Als je niet de vegan tour opgaat zou ik ook misschien je fishing levelen? Dit geeft je geen xp bonus maar wat gespeel op Ah kan je extra geld geven die je zal lacken door mindere quests te doen. Ik heb overlaatst een paar oily blackmouth stacks kunnen verkopen aan 500g/stack. Je moet maar iemand zot genoeg vinden om te kopen en die low level fish doet het soms wel degelijk op Ah omdat mensen ze zelf niet willen gaan doen :)

Depresjon

Legacy Member
ga wel fishing levelen,maar ga enkel vissen uit vegan fishing pools.

quote van wowwiki

Fishing

Vegans will mostly want to pass on Fishing, although there are various fishing pools which don’t contain any fish — just other items. Vegans will want to be sure never to fish in open water, though.

Vegan fishing pools

Classic zones:
Bloodsail Wreckage
Floating Wreckage
Floating Debris
Oil Spill
Patch of Elemental Water
Schooner Wreckage
Waterlogged Wreckage
Outland:
Pure Water
Steam Pump Flotsam
Cataclysm zones:
Pool of Fire
Shipwreck Debris

En het gaat mij niet om geld te verdienen op dat char.Enkel om de uitdaging en om eens iets anders te proberen.
Heb 7 lvl 85's atm,dus geld binnenbrengen is t punt nu niet.
Heb ook al gedacht aan de low-level decks die gemaakt kunnen worden met inscription,die geven ook xp.
Alvast bedankt voor de hulp.

The_Cat

Legacy Member
Depresjon zei:
En het gaat mij niet om geld te verdienen op dat char.Enkel om de uitdaging en om eens iets anders te proberen.
Heb 7 lvl 85's atm,dus geld binnenbrengen is t punt nu niet.
Heb ook al gedacht aan de low-level decks die gemaakt kunnen worden met inscription,die geven ook xp.
Alvast bedankt voor de hulp.

Ah k mja :p dat kon ik niet weten ^^ In ieder geval veel succes ermee :p en laat meer eens weten wanneer ge op deze manier op wat hogere levels zit :p ik denk wel dat je er een tijd zoet met gaat zijn :p

Depresjon

Legacy Member
The_Cat zei:
Ah k mja :p dat kon ik niet weten ^^ In ieder geval veel succes ermee :p en laat meer eens weten wanneer ge op deze manier op wat hogere levels zit :p ik denk wel dat je er een tijd zoet met gaat zijn :p

denk t wel.
Laatste 2 dagen ni echt kunne wowwen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan