Depresjon
Legacy Member
Ben gisteren samen met ne maat een character beginnen lvlen als pacifist.gewoon voor de uitdaging.en verveling.vandaag lvl 12 geworden zonder iets te doden.
Nu is mn vraag : zijn er mensen hier die dit al gedaan hebben? Of tips hebben.
Ben vooral op zoek naar quests waar je niks moet doden.
Alle info is welkom.
Als profs doe ik herb/mining.
zit op Argent dawn-Horde.
En ben een tauren druid.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
Nu is mn vraag : zijn er mensen hier die dit al gedaan hebben? Of tips hebben.
Ben vooral op zoek naar quests waar je niks moet doden.
Alle info is welkom.
Als profs doe ik herb/mining.
zit op Argent dawn-Horde.
En ben een tauren druid.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

dat kon ik niet weten ^^ In ieder geval veel succes ermee