Archief - The gamer's biggest nightmare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sis

Legacy Member
mja, je kan ook niet echt veel meer verw8 van een gf 4 mx 440 he.
vind het helemaal niet vreemd, dat het niet wil dan..

een beetje gamer heeft toch wel een fatsoenlijk videokaartje in zijn pc hangen vandaag de dag, lijkt me ?¿

dus een gamers nightmare ? niet echt. ;)

evengoed leuk plaatje om te zien :niceone: en ook spijtig voor diegeen die het plaatje gemaakt heeft.

Tr!ckY*

Legacy Member
sis zei:
mja, je kan ook niet echt veel meer verw8 van een gf 4 mx 440 he.
vind het helemaal niet vreemd, dat het niet wil dan..

een beetje gamer heeft toch wel een fatsoenlijk videokaartje in zijn pc hangen vandaag de dag, lijkt me ?¿

dus een gamers nightmare ? niet echt. ;)

evengoed leuk plaatje om te zien :niceone: en ook spijtig voor diegeen die het plaatje gemaakt heeft.

ik heb ook een g force 4 mx 440 zitten,

kan der perfect moh:aa mee draaien .... :ironic:

sis

Legacy Member
Tr!ckY* zei:
ik heb ook een g force 4 mx 440 zitten,

kan der perfect moh:aa mee draaien .... :ironic:

mja ik heb ook een gf 4 mx 440 gehad 3 jaar geleden dus tja. niks mis mee met het kaartje (toende tijd) maar nu is het toch echt wel het minimum. laat hier geen misverstand over zijn.

Gr1m

Legacy Member
lol, wat een grapjas ik speel ook met een geforce4 mx 440
En ja, best wel een dikke kutkaart ja. Maar mensen hebben het er niet voor over om een goeie/dure grafische kaart te kopen. Ik doe het gewoon met wat ik heb, dus even on topic. Denk je dat moh: pa echt niet gedraaid kan worden met een geforce mx 440 ? Ehm, tmag dan toch wel een dikke brolkaart zijn, maar dan vind ik het wel maar matig

sis

Legacy Member
Gr1m zei:
lol, wat een grapjas
enige grapjas hier ben jij.

Gr1m zei:
ik speel ook met een geforce4 mx 440
Gefeliciteerd! jij blij zeker ?

Gr1m zei:
En ja, best wel een dikke kutkaart ja.
goh tis dat je het al zelf toegeeft.

Gr1m zei:
Maar mensen hebben het er niet voor over om een goeie/dure grafische kaart te kopen..
goeie grafische kaarten zijn niet duur.. alles is beter dan een GF 4 mx 440.

Gr1m zei:
Ik doe het gewoon met wat ik heb..
mja helaas gaat het niet met wat je hebt dus :tongue:

Gr1m zei:
dus even on topic.
Was er iemand oftopic gegaan dan ?

Gr1m zei:
Denk je dat moh: pa echt niet gedraaid kan worden met een geforce mx 440 ?
Je zegt zelf al dat het een brol kaart is, en dan nog afvragen of het wil. :doh:

Gr1m zei:
Ehm, tmag dan toch wel een dikke brolkaart zijn, maar dan vind ik het wel maar matig
idd je kaart is matig ja :p time to upgrade buddy :lol:

grapjas!

RaDa

Legacy Member
sis zei:
enige grapjas hier ben jij.


Gefeliciteerd! jij blij zeker ?


goh tis dat je het al zelf toegeeft.


goeie grafische kaarten zijn niet duur.. alles is beter dan een GF 4 mx 440.


mja helaas gaat het niet met wat je hebt dus :tongue:


Was er iemand oftopic gegaan dan ?


Je zegt zelf al dat het een brol kaart is, en dan nog afvragen of het wil. :doh:


idd je kaart is matig ja :p time to upgrade buddy :lol:

grapjas!


pwned :cool:



btw Grim, de geforce MX reeks waren van bij de release al kutkaarten, zo'n beetje zoals de geforce fx 5200 enzo was bij de release, dus mensen die zo'n kaarten gekocht hebben, hebben hun geld weggesmeten.

[T-RAW]Freak

Legacy Member
omg SIS :D

een van de beste replys die ik hier heb gelezen :')

en gelijk hebt ge! :p

Malarkey

Legacy Member
xony zei:
damn

ik heb maar een geforce 2

alle kan weer beginne spare

lol, ge hebt die GeForce 2 toch niet gekocht? laat staan voor gespaard?
die konde hier gratis krijge :p

Gcool

Legacy Member
xony zei:
damn

ik heb maar een geforce 2

alle kan weer beginne spare

Mss een Radeon 9800 Pro ofzo. Vindt dat die qua prijs/kwaliteit verhouding vrij goed staan momenteel.

xony

Legacy Member
Malarkey zei:
lol, ge hebt die GeForce 2 toch niet gekocht? laat staan voor gespaard?
die konde hier gratis krijge :p

ik heb die zo'n 6tal jaar geleden gekocht denk ik toen was die nog in maar nu ben ik niet cool meer :(

fatalerror

Legacy Member
ik weet iets... komt 5 minute bij ons spelen en ge hebt em uit

Tr!ckY*

Legacy Member
sis wat ben jij een l33t0r zeg :ironic:

Gr1m doet het goed met zn MX 440 ja :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan